Kunne da være rart at det var på det offentliges regning, da jeg personligt synes det er rigtig dyrt for mig at gå til tandlæge, da regningen pr gang løber over 1000 kr.
og det skal lige siges jeg passer på mine tænder, børster morgen og aften, men har desværre arvet en tandsygdom i undermunden, der gør at mine tænder knækker og dør, så hvis jeg havde råd skulle min undermund tømmes for tænder og der skulle sættes nye i. har arvet det fra min far, han har selv døjet med det hele sit liv og han har lige fået skiftet de sidste 4 tænder ud og det kostede ham omkring 10.000 kr
der er så en tandlæge der var så flink at lave et overslag til mig så jeg kunne søge støtte på kommunen, det vil koste omkring 25.000 at lave det i min undermund, hvis det skulle kunne holde mange år, og da jeg var på su da jeg søgte støtte, fik jeg bare at vide jeg måtte gå hjem og spare op 
så hver gang jeg har et lille smuthul i min økonomi går de penge til at kunne få revet en tand ud. det er ikk rart at få tandpine hele tiden.
(det skal så lige siges at 4 af mine søskende desværre også har arvet det ) 
så nogen af os kan ikke gøre for det , tandlæge er helt klart en alt for dyr affære.
Anmeld