Smør på brødet?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Valle81

Altid smør - hvis ikke der er smør på brødet så kan man jo lige så godt lade være:0)

Jeg er ikke til tandsmør eller skrabet - men bare smør:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Tulle28

Ikke på rugbrød, men på nybagte boller og bagerbrød - dér skal der smør på!:-)

Anmeld

28. oktober 2010

AnneBJ

tb skriver:

jeg er så lidt mærkelig på det område  på rugbrød vil jeg ikke have smør.. men jo, hvis jeg får et blødkogt æg kan jeg godt lide der er smør på og så lidt salt..

På franskbrød og rundstykker vil jeg heller ikke have smør.. men jo, hvis der skal pålægschokolade på, så vil jeg gerne.. Eller hvis jeg bare vil have et rundstykke uden pålæg, kun med smør, det er os godt

ja, jeg sagde jo jeg er lidt mærkelig

Ikke mere end mig!

Anmeld

28. oktober 2010

Mille83

Ingen smør her  Hvis der er fødselsdag og ingen boller er uden smør, skraber jeg det af......

Anmeld

28. oktober 2010

Guldet

Jeg spiser uden, jeg kan simpelthen ikke li det.. Kan ikke forstå dem der skal have smør under en leverpostejmad eller nutella.. adr siger jeg bare.

Det er kun lige en nybagt bolle, hvor jeg synes det er lækkert med skrabet smør..

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Smør skal der til, og det skal være rigtig smør ikke de der blanding produkter, men rigtig smør og gerne saltet, mums!!!

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Valle81 skriver:

Altid smør - hvis ikke der er smør på brødet så kan man jo lige så godt lade være:0)

Jeg er ikke til tandsmør eller skrabet - men bare smør:0)

Præcis!

Anmeld

28. oktober 2010

L.J.L

Tandsmør! Elsker smagen af smør Folk der ikke kender mig, og ser min mad, tror ofte det er smørreost fordi jeg s,ørrer så meget smør på

Anmeld

28. oktober 2010

Maria.

Jeg har stemt andet.. Mit forhold til smør er lidt anstrengt!

På rugbrød med pålæg skal smøret være (virkelig!) SKRABET!
På rugbrød med leverpostej skal der IKKE smør på!

Franskbrød/knækbrød med rejeost skal der heller IKKE smør på!!

Men kan sagtens spise et godt lag tandsmør på franskbrød hvis der kommer nutella eller pålægschokolade på!

Anmeld

28. oktober 2010

eirene

Jeg har ikke spist smør i snart 10 år tror jeg. Bryder mig ikke om smagen. Ikke på noget overhovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.