Smør på brødet?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Low

Jeg spiser aldrig smør. Jeg synes det smager ulækkert. Og det bliver endnu mere ulækkert når jeg tænker på at det er 80% fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Altså! Knækbrød og rugbrød med pålægschokolade skal der smør under. Ellers bruger jeg ikke smør. Men hvis det skal være luksus, så er franskbrød, rundstykker eller knækbrød med smør OG skæreost jo næsten paradis for mig!
Jeg er ikke opvokset med smør, men kan egentlig godt lide det- bare ikke sammen med andet. Folk kigger ofte åndssvagt på mig, når jeg tager en håndværker (rundstykke) kun med smør. (ikke tandsmør)

OMG Det er der da mange, der gør. Jeg elsker det selv!

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Low skriver:

Jeg spiser aldrig smør. Jeg synes det smager ulækkert. Og det bliver endnu mere ulækkert når jeg tænker på at det er 80% fedt!

HAHAHAHA... Altså - jeg spiser også flæskesværd stadig, selvom jeg godt ved at det er grisehud incl bumser og hudorme...

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Baagøe skriver:

OMG Det er der da mange, der gør. Jeg elsker det selv!

Tak tak tak!!! "skal du ikke have noget pålæg?" "du plejer da godt at kunne lide ost?!" "det var godt nok en kedelig mad!"

Øh nej, jeg syns faktisk det smager godt!

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

HAHAHAHA... Altså - jeg spiser også flæskesværd stadig, selvom jeg godt ved at det er grisehud incl bumser og hudorme...

Anmeld

27. oktober 2010

Low

Zafir skriver:

Haha ja det gør jeg også . Jeg spiste engang flæskesvær med en ven og der sagde jeg lige pludselig: Grise har også hudorme. Og så kiggde han bare mærkeligt på mig .

Anmeld

27. oktober 2010

Meliora

Jeg spiser kun smør under to ting: pålægschokolade og skiveost. Men de to ting får jeg også kun nogle gange om året, da vi stort set aldrig har i huset. Min kæreste kan ikke leve uden smørrelse på brødet, så for hans skyld har vi becel 38% som han kan fyre på rugbrødet:-)

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Tak tak tak!!! "skal du ikke have noget pålæg?" "du plejer da godt at kunne lide ost?!" "det var godt nok en kedelig mad!"

Øh nej, jeg syns faktisk det smager godt!

Ja, det smager himmelsk Hører også tit de kommentarer, du nævner...

Anmeld

27. oktober 2010

FrkT

Jeg er godt nok på kur, men smørret på mit brød, det har stadig fået lov at blive der. For uden smør er det aaaalt for kedeligt og tørt. Så JA, jeg spiser smør på brødet.... faktisk uanset hvilken slags brød det er (rugbrød, franskbrød, knækbrød, boller, rundstykker osv.). Kan dog ikke lide smør under honning og nutella... men ellers er det guf!

Det allerbedste er sådan et friskbagt rundstykke fra bageren med smør på og intet andet, mums!

Kan dog ikke lide tandsmør..... bare sådan skrabet uden det er ekstremt skrabet 

Anmeld

27. oktober 2010

Henri84

Jeg har stemt andet... Bryder mig normalt ikke om smør på brød. Men nybagte boller kun med smør eller rundstykker med smør og mørk pålægchokolade er mums Og eneste tidspunkt hvor jeg kan lide/spiser smør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.