Smør på brødet?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

MariaJ

Kun under pålægschokolade, rosiner og varme frikadeller (altså ikke de tre ting sammen). Ellers kun på brød, hvor der ikke er andet på. Jeg elsker rundstykker med næsten tandsmør, og ikke andet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Amso

Jeg spiser ikke rugbrød med smør, vil meget hellere have nogen skiver peber frugt eller agurk.. MEN... er det en ostemad skal der nu alligevel smør på, eller hvis det er morgenbrød eller franskbrød.. Men ikke særlig meget.. Kan slet ikke forstå hvorfor det er så nødvendgt med det smør på brødet. ? Tænker om det er for at holde pålægget..!??  Hehe.. Ej ved da godt det er for det ikke skal blive tørt. Jeg syntes nu bare det er mere frisk og mager bedre med lidt sundt på i stedet.

Vores datter fårdog smør på sin madpakke, men det er kun fordi hun er SÅ tynd.. Og har brug for alt det fedt hun kan få. Ellers står jeg inde for en sund madpakke uden alt det fede på.

Anmeld

28. oktober 2010

M.O.A.R.

Nej gør jeg ikke. Bryder mig ikke om det på brød, men på en lun nybagt bolle kan vi godt li' lidt smør

Anmeld

28. oktober 2010

Steph_Laurits

Jeg spiser smør på al slags brød

Dog putter jeg ALDRIG smør under smørepålæg, såsom leverpostej, makrelsalat, tunsalat, smøreost osv. osv. DÈT smager nemlig af H til

Min kæreste har også opgivet at smøre madder til mig fordi han mener at jeg er for bøvlet hvad det angår 
Men så får jeg også madderne som jeg selv vil have det, når jeg selv gør det

Anmeld

28. oktober 2010

Diana...

Nej det gør jeg ikke, da jeg var 10 år blev mine forældre skilt og min mor, min søster og jeg flyttet så til nabo byen og jeg var sikker på at smøren og mælken smagte anderledes der så fra den dag af har jeg ikke spist smør eller drukket mælk. Dog er jeg de seneste par år begynd at spise meget skrabet smør på nybagte boller. Men der er faktisk slet ikke nogen fra min familie der spiser smør mere min mand og Lucas gør og hele min mands familie men min side der er slet ikke smør i hjemmet. 

Knus Diana

Anmeld

28. oktober 2010

Koen.

Jeg elsker smør og skal altid have et godt tykt lag på

Anmeld

28. oktober 2010

JulieE

lillespurv20 skriver:

Jeg elsker smør og skal altid have et godt tykt lag på

Præcis!!!! Et stykker lækkert nybagt brød med et godt lag koldt smør (eller Kærgården)... Mums!!!!

Anmeld

28. oktober 2010

mor_sabina

Jeg har altid været en kræsenpind og kunne slet ikke lide smør. Så det er en vane og måske stadig lidt kræsenhed at det ikke kommer nder pålæget. Men skal vi have lune boller eller rundstykker så skal der derimod KUN smør på

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg spiser aldrig smør på brødet - det har vi bare ikke gjort derhjemme, så jeg synes ligesom at det er "ekstra" og unødvendigt... Og fedt... Men til visse ting er det et must - f.eks. pålægschokolade og på højtbelagt smørrebrød (mums!)

Anmeld

28. oktober 2010

tb

jeg er så lidt mærkelig på det område  på rugbrød vil jeg ikke have smør.. men jo, hvis jeg får et blødkogt æg kan jeg godt lide der er smør på og så lidt salt..

På franskbrød og rundstykker vil jeg heller ikke have smør.. men jo, hvis der skal pålægschokolade på, så vil jeg gerne.. Eller hvis jeg bare vil have et rundstykke uden pålæg, kun med smør, det er os godt

ja, jeg sagde jo jeg er lidt mærkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.