Smør på brødet?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Spiser du smør på brødet? :o)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.827 visninger
49 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså her sad jeg så med mine aften stykker knækker med pålægchoko i dagens anledning.. (jeg er meget krea - enten er vi ude i mørk pålægshoko, hjortekødsspegepølse fra netto, rejeost eller skæreost - når det gælder knækbrød).

Så tænkte jeg på den meget meget korte overgang i mit teenageliv, hvor jeg ikke spiste smør på brødet. Prøvede desperat at bilde mig selv ind at det var lige så lækkert uden. Men det ER det bare IKKE...

Jeg elsker smør på brødet (altså - kærgården eller lurpaksmørbar eller hvad man nu lige har ). Jeg spiser ikke tandsmør nu om dage, men elskede det som barn. Heldigvis var jeg ikek tyk, så der var ikke nogen der bed mærke i det hehe...

Hva sir I andre? Smør eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

CarinaSB

der skal smør på jeg kan ikk spise franskbrød eller rugbrød uden ..

Anmeld

27. oktober 2010

betski

Jeg kommer aldrig smør på min rugbrød. Men boller, knækbrød eller andet kageligende brød, der vil jeg gerne have smør på. Og skal jeg flotte mig, må det altså gerne kunne smages Men det sker nu meget sjældent, da samvittigheden ikke er til det

Anmeld

27. oktober 2010

FrkFranck

På trods af, at jeg er på slankekur, så skal der smør på brødet.

Ikke tandsmør - men godt skrabbet, men smagen er der stadig. Det er dét der tæller.

Anmeld

27. oktober 2010

ekzunz

Jeg spiser aldrig smør på rugbrød, men jeg æææælsker smør på lune boller, flûtes osv.....

Dog spiser jeg det ikke særligt tit - jeg spiser 6% ost med rød peber eller solbærmarmelade på i stedet - så behøver man ikke smør. Men engang imellem slår jeg mig løs i masser af smør.

Og da jeg var teenager var smør bare ulækkert - ligesom det er nu hos vores teenagere herhjemme....

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Altså! Knækbrød og rugbrød med pålægschokolade skal der smør under. Ellers bruger jeg ikke smør. Men hvis det skal være luksus, så er franskbrød, rundstykker eller knækbrød med smør OG skæreost jo næsten paradis for mig!
Jeg er ikke opvokset med smør, men kan egentlig godt lide det- bare ikke sammen med andet. Folk kigger ofte åndssvagt på mig, når jeg tager en håndværker (rundstykke) kun med smør. (ikke tandsmør)

Anmeld

27. oktober 2010

Ann.

Jaaaa Bakkedal

Ikke tandsmør - men heller ikke totalt skrabet smør

Anmeld

27. oktober 2010

Mira0911

Spiser kun smør på lune boller og franskbrød samt lune rundstykker... ellers rør jeg det ikke.. 

Anmeld

27. oktober 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Altså her sad jeg så med mine aften stykker knækker med pålægchoko i dagens anledning.. (jeg er meget krea - enten er vi ude i mørk pålægshoko, hjortekødsspegepølse fra netto, rejeost eller skæreost - når det gælder knækbrød).

Så tænkte jeg på den meget meget korte overgang i mit teenageliv, hvor jeg ikke spiste smør på brødet. Prøvede desperat at bilde mig selv ind at det var lige så lækkert uden. Men det ER det bare IKKE...

Jeg elsker smør på brødet (altså - kærgården eller lurpaksmørbar eller hvad man nu lige har ). Jeg spiser ikke tandsmør nu om dage, men elskede det som barn. Heldigvis var jeg ikek tyk, så der var ikke nogen der bed mærke i det hehe...

Hva sir I andre? Smør eller ej?

ja selvfølgelig gør jeg det.
Jeg bruger ikke rigtigt smør, men netop nogle af den pendenter til kærgården man kan få.
Kan ikke udstå mit brød uden smør.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

Jeg spiser aldrig smør eller andet fedtstof på rugbrød, men i weekenden spiser jeg smør på boller og lign. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.