Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quar20 skriver: karklude? HVER DAG viskestykker? HVER DAG håndklæder? HVER DAG sengetøj? hver 4 dag Er måske lidt sippet på det punkt men har altså set hvad der kan ligge i noget sengetøj på bare 8 dage..!! FY FØJ...! Derudover har jeg også set en karklud i mikro. som har været på bordet i 3 dage.. FØJ siger jeg bare.. Den er jo levende..!! Måske jeg er lidt fanatisk men hellere vaske en eller to gange mere, også vide at hygiejnen i køkkenet er som jeg kan li det, at håndklæderne blir skiftet hver aften sådan man ikke vasker sine hænder også tørre dem i snavs..!! At man ligger i rent sengetøj - ca 2 gange om ugen..!! Vi vasker så også rimelig tit herhjemme - men altså jeg kan godt li at det er rene ting vi har herhjemme
karklude? HVER DAG
viskestykker? HVER DAG
håndklæder? HVER DAG
sengetøj? hver 4 dag
Er måske lidt sippet på det punkt men har altså set hvad der kan ligge i noget sengetøj på bare 8 dage..!! FY FØJ...!
Derudover har jeg også set en karklud i mikro. som har været på bordet i 3 dage.. FØJ siger jeg bare.. Den er jo levende..!!
Måske jeg er lidt fanatisk men hellere vaske en eller to gange mere, også vide at hygiejnen i køkkenet er som jeg kan li det, at håndklæderne blir skiftet hver aften sådan man ikke vasker sine hænder også tørre dem i snavs..!!
At man ligger i rent sengetøj - ca 2 gange om ugen..!!
Vi vasker så også rimelig tit herhjemme - men altså jeg kan godt li at det er rene ting vi har herhjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: ja synes også selv man skal passe på, at man ikke må få snavs, elelr at børnene feks ikke må være beskidte, selvfølgelig alt med måde, men ja at man skal passe på ens hjem ikke bliver alt for sterilt
ja synes også selv man skal passe på, at man ikke må få snavs, elelr at børnene feks ikke må være beskidte, selvfølgelig alt med måde, men ja at man skal passe på ens hjem ikke bliver alt for sterilt
Ja, alt med måde Selvfølgelig skal der være rent og ordentligt, men ikke sterilt. Jeg plejer at sige, at beskidte børn er glade børn
Og nå... Det er jo heller ikke ligefrem fedt for miljø at vaske for meget/unødvendigt
JulieE skriver: Ja, alt med måde Selvfølgelig skal der være rent og ordentligt, men ikke sterilt. Jeg plejer at sige, at beskidte børn er glade børn Og nå... Det er jo heller ikke ligefrem fedt for miljø at vaske for meget/unødvendigt
Nej man skal jo også passe på man ikke istedet for det naturlige snavs, erstatter det hele med en masse kemi Selv om man bruger neutral eller lignende, går det jo ikke udenom at det er kemiske produkter
18januar/kats skriver:
Det var da dejligt at nogen ikke ser mig som tosset
quar20 skriver: Det var da dejligt at nogen ikke ser mig som tosset
Du er ikke spor tosset Man skal vel bare gøre sådan, som man selv finder bedst!Jeg har også set mikroorganismer under et mikroskop - og så tænker man bare lidt mere over det!
18januar/kats skriver: Du er ikke spor tosset Man skal vel bare gøre sådan, som man selv finder bedst!Jeg har også set mikroorganismer under et mikroskop - og så tænker man bare lidt mere over det!
Ja det var fandme ulækkert da jeg så det..!! FØJ.. Vi så også en del madvarer og dem spiser jeg bestemt hellere ikke mere..!! Eks. Remolade.. Det er jo levende og fiser rundt..!! FØJ..!!
Ej nu er jeg vidst sippet..
Karklude , efter behov , ca 1 gang pr uge
Viskestykker også en gang pr uge .
Håndklæder , når man lugter surt efter man har tørret sig i dem ..
Sengetøj ,, tja , hver 3 md tror jeg
karklude? hver dag
viskestykker? hver dag
håndklæder? hver dag
sengetøj? hver 7-10 dag
karklude? Absolut hver dag også gerne 2-3 gange dagligt
viskestykker? Absolut hver dag og igen gerne 2 gange dagligt
håndklæder? Hver 3. dag ca.
sengetøj? Hver uge
kh
Muffi . skriver: Karklude , efter behov , ca 1 gang pr uge Viskestykker også en gang pr uge . Håndklæder , når man lugter surt efter man har tørret sig i dem .. Sengetøj ,, tja , hver 3 md tror jeg
Vil gerne have lov at tilføje det var en joke )
Syntes bare det er så skægt at alle mennesker på baby.dk er så dygtige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128