Hvor tit skifter du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

B&J

karklude? hverdag

viskestykker? 1-2 dage

håndklæder? hverdag

sengetøj? 14dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Stumpen skriver:

karklude?

viskestykker?

håndklæder?

sengetøj?

altså til vask og ikke ud med helt nyt

-Anja..

Karklude - hver dag

Viskestykker - hver dag

Håndklæder (bade-) - forskelligt, der går nogle dage imellem.

Sengetøj - ca. en gang om ugen, oftere hvis jeg synes, det trænger.

Heldigvis hjælper manden til med vaskeriet! 

Anmeld

27. oktober 2010

..

Sengetøj hver søndag

Håndklæder ca en gang om ugen

Karklude og viskestykker efter behov

Anmeld

27. oktober 2010

Muhmi

Ej hvor føler jeg mig underlig og egentlig ret ulækker nu heheh...

Jeg tror jeg skifter mine karklude ud efter et par dage og det samme med mine viskestykker... Mine håndklæder efter jeg har tørret mig tre gange, dvs. efter tre dage og mine lagener og sengetøj efter et par uger.... Tror jeg må være dybt unormal heheh... Men tror jeg vil begynde på at skifte mine karklude lidt tier

Anmeld

27. oktober 2010

saxa

Karklude - hver dag, har også en mani med at smide dem ud istedet. Så vi køber ofte nogle nye.. Men nu er det heller ikke lige den dyreste post

Viskestykker - efter de har været brugt 2 gange til at tørre af, cirka..

Håndklæder - bruger et badehåndklæde i to dage. Det til hænderne bliver skiftet en gang om ugen.

Sengetøj - hver 14.dag.. Og i den forbindelse hænger dynerne ud ad vinduet til luftning.. (Hvis vejret self er til det)

Anmeld

27. oktober 2010

Silas&Mille

karklude? - hver dag

viskestykker? - hver dag

håndklæder? - ca hver anden dag med badehåndklæder - håndklæde til at tørre hænder i, ca en gang om ugen

sengetøj? - ca en gang om ugen

Anmeld

27. oktober 2010

AnneBJ

Karklude efter behov. Jeg når ofte lægge en frem, som ligger fremme - tør - i en dag eller to. Men efter ca. 1 dag i brug smider jeg til vask

Viskestykker bliver skiftet ca. en gang i ugen. Bruger det aldrig, da alt bliver smidt i opvasker. Hvis det bruges meget i løbet af ugen skiftes det undervejs.

Tørre-hænder-håndklæde på badeværelse og i køkken bliver skiftet en gang om ugen når der bliver gjort rent

Badehåndklæder bliver skiftet når jeg synes de har været brugt nok gange Kæresten bader i træningscentret, og jeg ofte i svømmehallen (de håndklæder vaskes ofte) så dem vi har hængende hjemme, bliver måske vasket hver 3. uge - svarende til efter 3-4 bade.

Sengetøj skifter jeg gerne hver 14. dag. Vores kappelagen, som hænger ned over sengen og er under topmadras, skifter jeg som regel hveranden måned, hvor jeg så også støvsuger grundigt under sengen.

Anmeld

27. oktober 2010

serinasmor

karkludene forsøger vi at huske at skifte hver dag ... det glipper dog sikkert engang imellem

håndklæder og viskestykker bliver skiftet 2 gange om ugen ( onsdag og lørdag)

sengetøj bliver skiftet hver anden lørdag ...

vi har rengøringsplan hvor den slags står på ... ellers glemmer vi det bare

serinasmor

Anmeld

27. oktober 2010

Kruse90

karklude HVER DAG

viskestykker HVER DAG

håndklæder Hver anden dag

sengetøj hver 14 dag

Anmeld

27. oktober 2010

Heidi B

Karklude: Hver eller hver anden dag

Viskestykker: Når de trænger

Hånd-håndklæder: to-tre gange om ugen gange om ugen.

Badehåndklæder: 1-2 gange om ugen. Afhængig af hvor ofte det bliver brugt. Manden bader oftest på jobbet, og ungernen kommer i bad hver anden dag. Jeg bade hver morgen, har som regel to håndlæder igang, fordi jeg hænger det til tørre ved brændeovnen, og ikke gider henet det om morgenen, så bytter jeg ud.

Ofte ryger der noget med hvis vi alligevel skal vaske 60 grader.

Sengetøj: Sommer; hver lørdag. Vinter; Hver anden lørdag. Ungerne, det er det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.