Hvor tit skifter du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.710 visninger
57 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Stumpen

karklude?

viskestykker?

håndklæder?

sengetøj?

altså til vask og ikke ud med helt nyt

-Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Karklude, viskestykker og håndklæder - hver dag.

Sengetøj - tja jeg prøver at huske mig selv på det 1 gang om ugen, men der kan godt gå 10 dage inden jeg gider

Anmeld

26. oktober 2010

Kløver

karklude?

viskestykker?

håndklæder?

sengetøj?

-Anja..

karklude hver dag

viskestykker efter behov, bruger en del

Håndklæder også efter behov, hvis det er dem til at tørre fingre i, vi snakker om, badehåndklder, er ca 1-2 gange på 14 dage, hmm er nu svært at huske, er også lige efter behov synes jeg ( vi er kun os 2 endnu, så synes ikke håndklædet til hænderne bliver så hurtigt snavset)

Sengetøj ville jeg nok helst skifte hver 14 dag, men nogle gange går der længere tid

Anmeld

26. oktober 2010

Anja

Karklude og viskestykker skiftes ofte flere gange om dagen.

Håndklæder skiftes hver dag.

Sengetøj skiftes når jeg husker det, men der går nok ofte 8 - 10 dage mellem skiftene.

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Stumpen skriver:

karklude?

viskestykker?

håndklæder?

sengetøj?

-Anja..

karklude? Hver dag

viskestykker? Hver dag

håndklæder? 1 gang om ugen

sengetøj? Hver 14 dag

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

karklude? HVER DAG

viskestykker? HVER DAG

håndklæder? HVER DAG

sengetøj? hver 4 dag

Er måske lidt sippet på det punkt men har altså set hvad der kan ligge i noget sengetøj på bare 8 dage..!! FY FØJ...!

Derudover har jeg også set en karklud i mikro. som har været på bordet i 3 dage.. FØJ siger jeg bare.. Den er jo levende..!!

Måske jeg er lidt fanatisk men hellere vaske en eller to gange mere, også vide at hygiejnen i køkkenet er som jeg kan li det, at håndklæderne blir skiftet hver aften sådan man ikke vasker sine hænder også tørre dem i snavs..!!

At man ligger i rent sengetøj - ca 2 gange om ugen..!!

Vi vasker så også rimelig tit herhjemme - men altså jeg kan godt li at det er rene ting vi har herhjemme

Anmeld

26. oktober 2010

Amso

Stumpen skriver:

karklude?

viskestykker?

håndklæder?

sengetøj?

-Anja..

Karklude og viskestykker ryger til vask hver dag, og ca. 2 af hver.. Har et helt lager, og en speciel vaskekurv til dem..!

Håndklæder  ryger til vask ca. ved hver andet bad.

Sengetøjet er jeg derimod ikke så god til at huske at skifte..   En gang hver måned tror jeg. Det er fordi vi har skråvæg, og HADER at bukke mig ind over sengen på den måde, så kan ikke tage mig sammen til det.. Ved det et dovent og usselt argument.. hehe

Men vores datters sengetøj ( min bonus datter ) bliver skiftet ca. hver 2 gang hun er her. Hun er her kun hver anden weekend. Men hun eeeelsker at pille i sår, så sengen bliver fuld af små blod pletter.  Så det er jeg nødt til..  hehe

Anmeld

26. oktober 2010

LenaJohansen

karklude : De bliver skiftet hver dag

viskestykker : kommer an på hvor meget de er brugt, men der går max 2 dage før jeg skifter

håndklæder: 2 * ugentligt

sengetøj: Det bliver skiftet hver 14. dag

Anmeld

26. oktober 2010

Mumto3

karklude og viskestykker: hver dag

Badehåndklæder: hver gang ungerne har gjort dem driv-våde= et par gange om ugen.

Sengetøj: hver søndag, for far tager sengetøjet af og vasker hver søndag. Han kan slet ikke ha' det ikke bliver skiftet en gang om ugen. Hvis det af en eller anden grund bliver skiftet en hverdag, bliver det også skiftet når det er søndag.

Anmeld

27. oktober 2010

CA

Karkluden blir skiftet hver dag.

Viskestykkerne blir ikke brugt særlig tit da ALT ryger i opvaskemaskinen, så det er efter behov.

Håndklæderne skiftes en gang i ugen, men nu jeg læser hos jer andre kan jeg da egentlig godt se en god mening i at skifte dem noget oftere.

Sengetøjet skiftes en gang i ugen ca. Jeg elsker rent sengetøj og hader at tænke på baktusserne i min pude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.