Gad vide om babyer kan lide at blive kysset???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Livas mor

Herhjemme bliver Liva også kysset meget, og hun siger faktisk ikke så meget til det..

Dog er hun selv begyndt at kysse meget, dog med åben mund  Når hun rigtig vil kysse, så ser hun ud som på dette billede..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Livas mor skriver:

Herhjemme bliver Liva også kysset meget, og hun siger faktisk ikke så meget til det..

Dog er hun selv begyndt at kysse meget, dog med åben mund  Når hun rigtig vil kysse, så ser hun ud som på dette billede..

YAY... Glæder mgi til baby-kysser

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Jeg kysser HELE tiden på Jonte, for jeg ved jo at lige om lidt så giiider han ikke sin mor og al det kysseri mere, så jeg samler forråd til hele den lange vinter

Og så en gang imellem er man heldig:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Livas mor skriver:

Haahaha hvor er hun cute!!

Anmeld

27. oktober 2010

Bavianis

Jeg kysser HELE tiden på Jonte, for jeg ved jo at lige om lidt så giiider han ikke sin mor og al det kysseri mere, så jeg samler forråd til hele den lange vinter

Haha - hvor sødt!

Vendingen "heldig" kan nu diskuteres!  

Det ser ud til at være et meget vådt kys - han giver den bare hele armen den lille charmeur, øver sig sikkert til om nogle år

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Rosa skriver:

HAHAHA... SMASK siger jeg bare

Anmeld

27. oktober 2010

Diana...

Lucas gider absolut ikke blive kysset og jeg elsker og møsse ham men nej nej han skubber mig væk og når jeg spørg om mor må få et kys ryster han på hoved og stikker af  MEN en gang i mellem får jeg lov 

Anmeld

27. oktober 2010

Diana...

Livas mor skriver:

Ej hvor er hun dog bare dejlig 

Anmeld

27. oktober 2010

Livas mor

Diana... skriver:

Ej hvor er hun dog bare dejlig 

Mange tak, er også ganske tilfreds med hende

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Bavianis skriver:

Haha - hvor sødt!

Vendingen "heldig" kan nu diskuteres!  

Det ser ud til at være et meget vådt kys - han giver den bare hele armen den lille charmeur, øver sig sikkert til om nogle år

Uhh jeg håber han modificerer sin teknik inden da Ellers er der nogle teenagetøser der må gå hjem fra halbal og skifte tøj, eller i hvertfald vride det for savl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.