Gad vide om babyer kan lide at blive kysset???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susanne79 skriver:

Jeg mener at have læst et sted at når små børn bliver kysset, udløser det et stof i hjernen der hjælper barnet til at mærke følelser og skabe tilknytning til forældrene ........ Så herhjemme bliver der også kysset og møzzet og krammet ... Nogle gange vil hun gerne, andre gange vender hun hovedet væk

Så skal der kysses igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Susanne79

Zafir skriver:

Så skal der kysses igennem

klart, det er jo for barnets bedste 

Anmeld

27. oktober 2010

Low

Det har jeg også tænkt på.. jeg mysser også min knægt sindsygt meget.. han smiler hvis jeg kysser ham ved siden af munden eller på halsen men det er måske fordi det kilder . Han er 4 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2010

DK

Uhhh herhjemme kysser vi også tit. Vi kysser godnat på munden, men ellers så er det nok mest mig der kysser Kirstine i panden sådan ca. hvergang jeg liiige ser mit snit til det! Kirstine er så tilgengæld begyndt at kysse min mave/Bimmeren hver gang hun lige kommer forbi mig, så det er snart et helt cirkus herhjemme

Da Kirstine var spæd kan jeg huske at jeg spekulerede meget over om hun mon kunne/ville få hudafskrabninger af at blive aet og kysset SÅ meget! Det var jeg faktisk sådan lidt nervøs over! Altså om hendes hud i panden bare ville bliver slidt af pga. aaalt for megen kælen, he he... Det skete dog aldrig

Anmeld

27. oktober 2010

Low

Low skriver:

Det har jeg også tænkt på.. jeg mysser også min knægt sindsygt meget.. han smiler hvis jeg kysser ham ved siden af munden eller på halsen men det er måske fordi det kilder . Han er 4 mdr

Undskyld de billeder. Det sker ret ofte. Jeg prøvede at ligge dem ind igår men det kunne jeg ikke men nu dukker de op af det blå selv om min pc har været slukket

Anmeld

27. oktober 2010

Milka

Jeg er jo sådan en type, der ellers havde forsvoret at jeg ville overkysse mine børn, for det var da mega træls, når man selv blev kysset, da man var barn... mmm...

Og ja - jeg KYSSEr mine børn. Rigtig meget. Møzzer og kysser Men gad vide om de syntes det er dejligt? De små bebser

Gad vide om Frigg bare tænker: FåÅÅK altså moar, hvor er du underlig... Eller hvorfor snasker hun mig på kinderne og panden og min trutmund? jeg forstår det ikke...

Hehe... Kom abre til at tænke over det, da jeg sad og studerede et par af Friggs utallige ansigtsudtryk

altså jeg tror jeg decideret har kyssesyge

en af mine piger er begyndt at gå rundt med en babydukke og kysse den uafbrudt, igen og igen og igen. mon hun efterligner sin mor?

Anmeld

27. oktober 2010

A.

haha zafir har tænkt på det mange gagng da jeg har ikke lavet andet end kysse min dreng og det gør jeg stadig selvom han er over 2 år men nu siger han mooooooooooooooor hold op lade være hehe men så fandt han ud af at hvis han vil har noget så skal han bare komme med det støreste kys..så jeg får mange kys

Anmeld

27. oktober 2010

3xM

HA HA HA

Marcus elsker det 6 år gammel og når han skal iseng så skal han da lige møzez, men ikke i skolen mv. det er bare for pinligt.

Milas smiler over hele femøren når han får møz´

er sikker på babyer elsker deres mors nærhed, og giver dem en tryghed, men hvor længe den form for kontakt bare blir pinlig eller et kram er fint nok

men én ting er sikkert så længe jeg ikke blir stoppet blir jeg ved HA HA HA

Anmeld

27. oktober 2010

Isabella_mor

heheh hvor skægt jeg har selv tænkt over det her forleden da jeg sad i venteværelset hos min læge, der var der en med jeg tror sin 8 uger gamle baby og hun overkyssede den lille pige. selvfølgelig var det sødt og kært osv. men jeg tænkte bare om ikke det lille barn var lidt skræmt eller om det tænkte. "mor lad mig nu lige være lidt"  ^_^ 

men jeg tror da heller ikke jeg kan lade være med at overkysse min unge når han er kommet ud fra sin hule..  

Anmeld

27. oktober 2010

Bavianis

Hehe - det hverkan kan eller vil jeg tage stilling til - det er et barns åg at blive kysset af sine forældre - og det er forældrenens ret (især mor!). Og sådan er det bare - om barnet lider eller ej!

Jeg bliver en lean-mean-kissing-machine!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.