Gad vide om babyer kan lide at blive kysset???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Godt spørgsmål! Jeg har selv tænkt samme tanke ind imellem, når jeg har mysset Frederikke. Dog tror jeg faktisk hun er vild med det - hun kigger ihvert fald på mig, siger en bestemt pludrelyd hver gang jeg har mysset hende og lyder meget veltilpas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Dictes mor

Du har egentlig ret, jeg hører også til en af den, der kysser sit barn meget. Hele tiden i panden og på kinderne, og Dicte er begyndt at dreje sig væk, så måske bryder de sig slet ikke om det, men det er bare så svært at lade være, når de er så dejlige!

Anmeld

27. oktober 2010

lucas<3

lucas kan godt li det. han griner og smiler når jeg kysser ham..

Anmeld

27. oktober 2010

Lone Jakobsen

åh herhjemme er vi gode til kysser

Rasmus bliver tit nusset og kysset (han har så også lige lært at sende luftkys) Elian (5år) elsker kys og kram, kommer selv og ber om det, eller krammer mig bare og så får han lige et kys med.

isac (7år) er lidt mindre til det, men kommer også nogen gange og bare krammer igennem. han nyder også stadig et godnat kys. Emma (11) gør ikke meget i det, men nyder alligevel et kys på håret eller panden når hun lige kommer forbi.

så ja jeg tror de elsker det (måske ikke lige så meget som os) og jeg tror det er super nødvendigt for deres evne til at føle kærlighed og omsorg.

Anmeld

27. oktober 2010

lauras*mor*

Jeg kysser helt sikkert også min datter meget... hehe... På kinderne og på panden... Jeg kysser hende kun på munden hvis jeg får lov.. og det gør jeg når hun skal sove, der får jeg så til gengæld også 3-4 stykker.. :-) nogle gange må jeg også i løbet af dagen men for det meste ryster hun på hovedet og siger nej.. så plejer jeg at sige: så tager jeg bare selv... og møsser hende på kinderne mens jeg har fat om hende og rigtig pjatter... :-) Hun griner for det meste men kan også godt finde på at sige fra og så stopper jeg selvfølgelig.. så tror helt sikkert ikke altid de gider at blive kysset.. når de er het små kan de jo stadig sige fra.. man har jo en fornemmelse for om barnet gider eller ej...

jeg er sikker på babyer elsker at blive kysset.... til en hvis grænse..

Anmeld

27. oktober 2010

2babygirls

Zafir skriver:

Jeg er jo sådan en type, der ellers havde forsvoret at jeg ville overkysse mine børn, for det var da mega træls, når man selv blev kysset, da man var barn... mmm...

Og ja - jeg KYSSEr mine børn. Rigtig meget. Møzzer og kysser Men gad vide om de syntes det er dejligt? De små bebser

Gad vide om Frigg bare tænker: FåÅÅK altså moar, hvor er du underlig... Eller hvorfor snasker hun mig på kinderne og panden og min trutmund? jeg forstår det ikke...

Hehe... Kom abre til at tænke over det, da jeg sad og studerede et par af Friggs utallige ansigtsudtryk

Hihi, jeg er sikker på hun nyder det.

Kysser og prutter også Madeleine på munden og kinderne, selvom hun nogle gange ser lidt forundret ud, så tror jeg også hun nyder opmærksomheden

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina&Martin skriver:

Hihi, jeg er sikker på hun nyder det.

Kysser og prutter også Madeleine på munden og kinderne, selvom hun nogle gange ser lidt forundret ud, så tror jeg også hun nyder opmærksomheden

Haha... jeg prutter også både Idun og Frigg på maven Det er sjovt

Men dejligt at alle er enige om at de (fleste) elsker at blive møzzet mega meget. Så møzzer jeg videre

Anmeld

27. oktober 2010

Mor til L&S

Hmm... Godt spørgsmål.... Men helt ærligt... Næh, tror faktisk ikke altid at de kan lide det... Min Liva på 7 mdr bliver kysset meget af mig i sær på kinderne - hun siger intet til det, men drejer faktisk tit hovedet væk...

meen det er da bare SÅ svært at lade de små æblekinder være

Anmeld

27. oktober 2010

AWO

Elina (5 mdr.) er faktisk selv begyndt at kysse! Hun åbner munden og lægger læberne mod min kind - så kært...

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anke skriver:

Elina (5 mdr.) er faktisk selv begyndt at kysse! Hun åbner munden og lægger læberne mod min kind - så kært...

Årrrrhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.