Gad vide om babyer kan lide at blive kysset???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.016 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er jo sådan en type, der ellers havde forsvoret at jeg ville overkysse mine børn, for det var da mega træls, når man selv blev kysset, da man var barn... mmm...

Og ja - jeg KYSSEr mine børn. Rigtig meget. Møzzer og kysser Men gad vide om de syntes det er dejligt? De små bebser

Gad vide om Frigg bare tænker: FåÅÅK altså moar, hvor er du underlig... Eller hvorfor snasker hun mig på kinderne og panden og min trutmund? jeg forstår det ikke...

Hehe... Kom abre til at tænke over det, da jeg sad og studerede et par af Friggs utallige ansigtsudtryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mi

Zafir skriver:

Jeg er jo sådan en type, der ellers havde forsvoret at jeg ville overkysse mine børn, for det var da mega træls, når man selv blev kysset, da man var barn... mmm...

Og ja - jeg KYSSEr mine børn. Rigtig meget. Møzzer og kysser Men gad vide om de syntes det er dejligt? De små bebser

Gad vide om Frigg bare tænker: FåÅÅK altså moar, hvor er du underlig... Eller hvorfor snasker hun mig på kinderne og panden og min trutmund? jeg forstår det ikke...

Hehe... Kom abre til at tænke over det, da jeg sad og studerede et par af Friggs utallige ansigtsudtryk

Noget af det første mine store piger kunne sige var: Ik kys mor!

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

MarianneSonne skriver:

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MarianneSonne skriver:

HAHAHAH Guld kommentar

Idun vil godt kysses stadig. Men i moderate mængder Så mann må nyde det, så længe at de vil (eller ikke kan sige fra...)

Anmeld

26. oktober 2010

Mig med maven

Jeg ved sku ikke om de hader eller elsker det, meeeen her hjemme har mit kyssebehov været større, end tanken om hun kunne lide det, og nu falder hun fuldstændig til ro, når min mand eller jeg sidder med hende og kyssssssser hende!

Anmeld

26. oktober 2010

Mi

Zafir skriver:

HAHAHAH Guld kommentar

Idun vil godt kysses stadig. Men i moderate mængder Så mann må nyde det, så længe at de vil (eller ikke kan sige fra...)

Tror også at de kommer og går. Isabella vil gerne kysses nu. Laura HADER det.

Men ja det er om at nyde det så længe det varer. Pludselig er de så store at man ikke længere kan ligge og nusse med dem om morgenen eller hygge med dem på skødet.

Anmeld

27. oktober 2010

Barbamama

He he he. Min datter på 16mdr har i hvert fald lært at skubbe mit hoved væk når jeg kommer tæt på. Ha ha ha. Når jeg siger: Må mor få et mys siger hun nej!! Men nogle gange kommer hun selv og giver mig et stort vådt et og så smelter mit hjerte jo.

Anmeld

27. oktober 2010

Susanne79

Jeg mener at have læst et sted at når små børn bliver kysset, udløser det et stof i hjernen der hjælper barnet til at mærke følelser og skabe tilknytning til forældrene ........ Så herhjemme bliver der også kysset og møzzet og krammet ... Nogle gange vil hun gerne, andre gange vender hun hovedet væk

Anmeld

27. oktober 2010

sarahb

isaac elsker stadig at få møsser og han siger selv Prammer og kyyys når han vil krammes og kysses.. Det er så hyggeligt.. Elsker det.

Anmeld

27. oktober 2010

NatasjaL

Zafir skriver:

Jeg kender en dreng, som er født samme dag som Sebastian, han bliver SÅ sur når han far kysser ham, men der også HELE tiden, så kan godt forstå ham :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.