Plukveer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

sarahb

jaja jeg har dem selvom man sidder ved computeren, ligger i sengen og slapper af osv. Det er helt NORMALT når man er i slutningen af graviditeten, for kroppen forbereder og øver sig i rigtige veer. Så INGEN alarm der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Moar2011

Prisana skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener, men der var en gang jeg var derinde, hvor jeg følte mig ret utilpas, og følte at jeg bare var til besvær eller pyldret... Og andre gange møder man nogle rare og søde JM're som siger til en at man bare skal ringe eller komme forbi når som helst.. Og det er jo dejligt, men har været på sygehuset 4 gange nu siden uge 24.. Men jo jeg skal da bare ringe hvis jeg er i tvivl, men tit så finder jeg svar herinde ved alle de søde piger og deres erfaringer...

Ja, det dejligt man altid kan vende det med de dejlige mennsker herinde . det gir jeg dig helt ret i

Anmeld

27. oktober 2010

henh01

apropos plukveer, er her nogen af jer der har prøvet at få sådan en mens i tissede? -Altså en af dem der niver. Det er virkelig ikke rart..

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

apropos plukveer, er her nogen af jer der har prøvet at få sådan en mens i tissede? -Altså en af dem der niver. Det er virkelig ikke rart..

Ja i guder det er ubehageligt..!!

Anmeld

27. oktober 2010

Papaya

henh01 skriver:

Ja, dem får jeg hver gang når jeg skal tisse, og det sker ret tit! Og av ja, det gør så ondt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.