Plukveer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

merle2010

jeg fik kraftige plukveer den sidste uge op til fødslen.. men da de rigtige veer så kom, var jeg i tvivl om det var plukveer eller hvad... men jeg fik osse de der beroligende piller, og de virkede SLET ikke overhovedet.. veerne blev bare værre og værre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

quar20

Husk på at når man har urinsvejsinfektion så blir ens plukveer tit kraftigere, og de kan komme selvom man har slappet af en hel dag..!

Det er hvad jeg har døjet med siden uge 20..!!

Håber snart du får det bedre..

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

Husk på at når man har urinsvejsinfektion så blir ens plukveer tit kraftigere, og de kan komme selvom man har slappet af en hel dag..!

Jeg tænker bare på at det snart må være overstået med infektionen skal spise de sidste piller i morgen.. Tisser stadig meget.. men det var ikk så slemt lørdag og søndag med tissetrang som det er nu! Man skulle jo tro at det er ved at være ovre med den infektion.

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

Det  må da være en belastning for dig hvis du har døjet med det siden uge 20 søde.. håber også at du får det bedre

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Jeg tænker bare på at det snart må være overstået med infektionen skal spise de sidste piller i morgen.. Tisser stadig meget.. men det var ikk så slemt lørdag og søndag med tissetrang som det er nu! Man skulle jo tro at det er ved at være ovre med den infektion.

det kan du ikke være sikker på desværre..

Jeg har nu været igennem 7 kurer siden uge 20 - og har haft den ene kur efter den anden fordi det ikke virkede det medicin selvom det havde gjort det tidligere..!! man kan altså godt blive imun for medicinen..!!

Husk at når du er færdig med din kur skal du ALTID få lægen til at tjekke din urin..!!

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Det  må da være en belastning for dig hvis du har døjet med det siden uge 20 søde.. håber også at du får det bedre

Ja det har sku godt nok været hårdt og det er da ikke blevet nemmere eller mere smertefrit jo længere jeg er kommet i graviditeten...

Men trøster mig med at jeg SNART er ved vejs ende i graviditeten...

tak søde i lige måde

Anmeld

26. oktober 2010

Moar2011

Ikke for at lyde sur eller noget .. er bare ren og skær nysgerrie ..

men synes det tit man læser herinde hvor kvinderne føler at de er til besvær på FG, burde man overhovdet have det sådan ? .. burde man ikke bare ku ringe hvis der var noget man synes virker eller følels underligt ? ..  man er gravid og en kæmpe bebs ligger derinde og der sker så mange ting med kroppen.. og det eneste man ville er jo bare at være tryg.. og en FG er jo til for at man benytter den, til en hvis grænse..

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

Babyklar skriver:

Ikke for at lyde sur eller noget .. er bare ren og skær nysgerrie ..

men synes det tit man læser herinde hvor kvinderne føler at de er til besvær på FG, burde man overhovdet have det sådan ? .. burde man ikke bare ku ringe hvis der var noget man synes virker eller følels underligt ? ..  man er gravid og en kæmpe bebs ligger derinde og der sker så mange ting med kroppen.. og det eneste man ville er jo bare at være tryg.. og en FG er jo til for at man benytter den, til en hvis grænse..

Jeg forstår godt hvad du mener, men der var en gang jeg var derinde, hvor jeg følte mig ret utilpas, og følte at jeg bare var til besvær eller pyldret... Og andre gange møder man nogle rare og søde JM're som siger til en at man bare skal ringe eller komme forbi når som helst.. Og det er jo dejligt, men har været på sygehuset 4 gange nu siden uge 24.. Men jo jeg skal da bare ringe hvis jeg er i tvivl, men tit så finder jeg svar herinde ved alle de søde piger og deres erfaringer...

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

det kan du ikke være sikker på desværre..

Jeg har nu været igennem 7 kurer siden uge 20 - og har haft den ene kur efter den anden fordi det ikke virkede det medicin selvom det havde gjort det tidligere..!! man kan altså godt blive imun for medicinen..!!

Husk at når du er færdig med din kur skal du ALTID få lægen til at tjekke din urin..!!

Så må jeg hellere aflevere en urinrpøve hos lægen på torsdag. Men de sidste 2 gange jeg har afleveret min urin hos lægen og de sender det til dyrkning og det er indenfor 2 uger, at de så fortæller mig at jeg ikke har noget og dagen efter på sygehuset finder de det. Så det er lidt underligt... stoler ikke helt på deres dyrkning hos lægen.. For fik det dyrket fra torsdag til fredag og der var ingenting men lørdag finder de noget på sygehuset.. og det samme skete sidst da de fandt ud af jeg havde urinvejsinfektion, det var også på sygehuset...

Anmeld

26. oktober 2010

Muffinmus

JEPS, når du er så langt som du er så er det både naturligt og godt:-)De hjælper den kommende fødsel i gang jo:-)

HAvde dem selv 3 ugers tid før termin, HVER aften gik de amok når jeg sad i sofaen og slappede af:-) DE kom ennda regelmæssigt tit, hvert 5-7 min i  flere timer og gik så væk igen:-)

Men ja, ellers tjek din urin om se om der er noget der:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.