Plukveer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.426 visninger
34 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Papaya

Hej Piger..

Lige et hurtigt spørgsmål.. Er det normalt at have en rimelig kraftig plukve selvom man ligger ned og ikke laver noget??

/Prisana 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Papaya

Ingen der ved noget??

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Det kunne jeg godt få af og til da jeg var gravid. Jeg havde mange og nogle var kraftige og det hang ikke altid sammen med om jeg lavede noget. Jeg fik dem tit hvis jeg bare sad stille ved computeren.

Anmeld

26. oktober 2010

Low

Det kunne jeg godt få af og til da jeg var gravid. Jeg havde mange og nogle var kraftige og det hang ikke altid sammen med om jeg lavede noget. Jeg fik dem tit hvis jeg bare sad stille ved computeren.

Anmeld

26. oktober 2010

Malthes mor

Fødslen skal jo starte på et eller andet tidspunkt

Men ring til fødeafdelingen og ta en snak med jordemoderen.

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Hejsa.

Jeg er i 36+3 i dag og jeg har dem også selvom jeg ikke er aktiv. Rigtig meget ¨når jeg sover. -Vågner ofte pga en plukve Tror det er meget normalt op til en fødsel.

Anmeld

26. oktober 2010

merle2010

jeg havde kraftige plukveer de sidste 2 mdr´s tid.. osse selv om jeg lå ned... men hvis det bliver ved, synes jeg at du skal ringe til fødegangen og blive tjekket.. det kan jo være at der er noget der er ved at gå i gang..

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

merle2010 skriver:

jeg havde kraftige plukveer de sidste 2 mdr´s tid.. osse selv om jeg lå ned... men hvis det bliver ved, synes jeg at du skal ringe til fødegangen og blive tjekket.. det kan jo være at der er noget der er ved at gå i gang..

Okay, der var jo den tur i weekenden, der besøgte vi FG.. For at gøre en lang historie kort så blev jeg sendt hjem igen med nogle piller jeg skulle spise og noget imod min urinvejsinfektioner... Er stadig på de pillern og tisser stadig meget, samt de vilde plukveer som jeg havde da jeg kørte derind.. De bliver da træt af at se på mig derinde hvis der ikke er noget igen..  og jeg har da også blødt lidt... Så måske sker der snart noget..

Anmeld

26. oktober 2010

SussieThyssen

Prisana skriver:

Hej Piger..

Lige et hurtigt spørgsmål.. Er det normalt at have en rimelig kraftig plukve selvom man ligger ned og ikke laver noget??

/Prisana 37+4

Ork ja...det har jeg haft med mine...især de 2 sidste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

henh01 skriver:

Hejsa.

Jeg er i 36+3 i dag og jeg har dem også selvom jeg ikke er aktiv. Rigtig meget ¨når jeg sover. -Vågner ofte pga en plukve Tror det er meget normalt op til en fødsel.

Ja, så må vi jo se tiden an..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.