Plukveer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Papaya

MariaE skriver:

JEPS, når du er så langt som du er så er det både naturligt og godt:-)De hjælper den kommende fødsel i gang jo:-)

HAvde dem selv 3 ugers tid før termin, HVER aften gik de amok når jeg sad i sofaen og slappede af:-) DE kom ennda regelmæssigt tit, hvert 5-7 min i  flere timer og gik så væk igen:-)

Men ja, ellers tjek din urin om se om der er noget der:-)

Hvornår fødte du så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Muffinmus

Jamen første gang kom de slemme plukveer fra uge 36-37 og fik min søn 40+0

Anden gang fik jeg dem allerede fra uge 35-36 og fik min datter uge 38+0, så lidt tidligere:-)

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

MariaE skriver:

Jamen første gang kom de slemme plukveer fra uge 36-37 og fik min søn 40+0

Anden gang fik jeg dem allerede fra uge 35-36 og fik min datter uge 38+0, så lidt tidligere:-)

Okay...

Jamen det var da perfekt første gang hva..

Anmeld

26. oktober 2010

Muffinmus

Prisana skriver:

Okay...

Jamen det var da perfekt første gang hva..

Tjo, tja, hvis det ikke lige var for det faktum at jeg havde veer i 45 timer inden han kom ved AKS:-) Men ellers ramte han sådan set meget godt sin dato. Havde jeg kunne føde selv havde han jo nok været født 39+5, for der fik jeg veer om natten:-)

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Så må jeg hellere aflevere en urinrpøve hos lægen på torsdag. Men de sidste 2 gange jeg har afleveret min urin hos lægen og de sender det til dyrkning og det er indenfor 2 uger, at de så fortæller mig at jeg ikke har noget og dagen efter på sygehuset finder de det. Så det er lidt underligt... stoler ikke helt på deres dyrkning hos lægen.. For fik det dyrket fra torsdag til fredag og der var ingenting men lørdag finder de noget på sygehuset.. og det samme skete sidst da de fandt ud af jeg havde urinvejsinfektion, det var også på sygehuset...

Jamen kender det ALT for godt, men begynder dine plukveer virkelig at bide og gøre nuller naller så smut til læge eller vagtlæge for at få tjekket din urin..!!

Og spørg evt. om du så kan få noget andet medicin..!! Det kan være du er blevet imun overfor det du bruger og har brugt tidligere..!!

Det blev jeg eks. med selexid..!!

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

Jamen kender det ALT for godt, men begynder dine plukveer virkelig at bide og gøre nuller naller så smut til læge eller vagtlæge for at få tjekket din urin..!!

Og spørg evt. om du så kan få noget andet medicin..!! Det kan være du er blevet imun overfor det du bruger og har brugt tidligere..!!

Det blev jeg eks. med selexid..!!

Okay.. det er det samme som jeg har fået de sidste 2 gange...

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Okay.. det er det samme som jeg har fået de sidste 2 gange...

Jeg blev simpelthen SÅ dårlig af dem...!!

Og de havde ikke nogen virkning på mig til sidst..!! Så spørg om du ikke må be om et andet mærket hvis det fortsætter HVILKET vi ikke håber på..

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

MariaE skriver:

Tjo, tja, hvis det ikke lige var for det faktum at jeg havde veer i 45 timer inden han kom ved AKS:-) Men ellers ramte han sådan set meget godt sin dato. Havde jeg kunne føde selv havde han jo nok været født 39+5, for der fik jeg veer om natten:-)

Øv Øv.. puha, håber ikke jeg skal igennem det samme..   men han var sund og rask...

Anmeld

26. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

Jeg blev simpelthen SÅ dårlig af dem...!!

Og de havde ikke nogen virkning på mig til sidst..!! Så spørg om du ikke må be om et andet mærket hvis det fortsætter HVILKET vi ikke håber på..

Okay det vil jeg gør hvis det fortsætter... Det er derfor jeg elsker baby.dk.. dejligt at skrive med nogen som har erfaringer

Anmeld

26. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Okay det vil jeg gør hvis det fortsætter... Det er derfor jeg elsker baby.dk.. dejligt at skrive med nogen som har erfaringer

Ja for pokker... også det at der ingen dumme spørgsmål er..!! Det oplevede jeg på en anden side, derfor skiftede jeg til skønne baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.