Den vildelste julestemning:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Minipigen

Zafir skriver:

Sørg for at føde lige op til eller på din termin. Det er mega træls at have fødselsdag, så man gerne vil holde fødselsdag sidste weekend i nov/første weekend i dec. For ALLE skal til første julefrokost eller alle mulige obscure adventsarrangementer.

Så jeg blæser lige et ve-støv i din retning på forhånd, med håb om en fødselsdag omkring den 20. nov

hehe mange tak

jeg håber os jeg føder før, for er ved at have så mange problemer at jeg ikke kan noget som helst...  så håber han kommer ud noget før  idag er jeg 36+1 uger henne så er jo 37 uger henne  el deromking hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Bavianis

Zafir skriver:

HAHA... Vi holder jo ikke advent herhjemme. Så det bliver stadig først efter

Har I ikke fortalt familen det endnu? :O

Nå nej - I er jo asatro!

Vi fortæller det når jeg er 3 mdr henne. Jeg vil helt sikkert fortælle min mor om det, hvis jeg aborterede nu, men på den anden side, så er det ikke alle i familien jeg ville dele det med, så derfor venter vi med at fortælle det til nogen, indtil det er 100% officielt for alle.

Men jeg glææææder mig, er lige ved at gå ud af mit gode skind at længsel efter den dato...

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Nå nej - I er jo asatro!

Vi fortæller det når jeg er 3 mdr henne. Jeg vil helt sikkert fortælle min mor om det, hvis jeg aborterede nu, men på den anden side, så er det ikke alle i familien jeg ville dele det med, så derfor venter vi med at fortælle det til nogen, indtil det er 100% officielt for alle.

Men jeg glææææder mig, er lige ved at gå ud af mit gode skind at længsel efter den dato...

det forstår jeg godt Det skal bare blive den bedste jul med abekat i maven

Anmeld

27. oktober 2010

morethanperfect

Valle81 skriver:

Ja det er skønt:0) Og så får i snart en lille tidlig julegave:0)

JAAAA :') .. Hvis dog bare han snart valgte og komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.