Den vildelste julestemning:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Valle81

BechHannibal skriver:

Du er slet ikke den eneste som er i julestemning!

Hvordan kan det også undgås når man,

begynder at tænde hyggelige Stearinlys pga. af mørket falder på

køber Clementiner, rød og hvide lyng fordi man kan (sådan er årstiderne jo bare

laver risengrød og risalamande fordi kæresten Eeelsker det

bager pebernødder, fordi man hellere vil have sine egne, end dem de frister med i butikkerne

Laver varm kakao m. kanel pga. kulden udenfor

Ja jeg spørger bare

Hold stop stop stop stop - det er alt for meget - du frister min sjæl - jeg kan ikke bære det:0)

Jeg må snart ud og have julekasserne frem:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Valle81

morethanperfect skriver:

Jeg glæææder mig til jul !! Elsker bare jul . Det er den bedste tid på hele året .. M julehygge og julekager , og en masse fed mad

Ja det er skønt:0) Og så får i snart en lille tidlig julegave:0)

Anmeld

27. oktober 2010

Valle81

MariaJ skriver:

Var egentlig  slet ikke i julestemning endnu, men nu efter at have læst din tråd, kan man da ikke andet end at glææææde sig.

Ih, fik helt lyst til at bage kager og finde julekugler frem.

Hi hi, så er vi to:0)

Anmeld

27. oktober 2010

BabyNilas

Julestæmning... Ja det har jeg også været i i et par uger.

Jeg har vildt meget lyst til at bage julekager og lave konfekt, og de første julegaver er også købt.

Jeg har lavet en aftale med min mand at hvis jeg går over termin (har termin den 11 nov) så må jeg starter med at pynte til jul. Synes selv det var en rigtig god aftale.

Anmeld

27. oktober 2010

Minipigen

Jeg elsker også julen  jeg elsker det med at gå og pynte op til julen og bare gå og synge med på julesange og julebage ( hvis det gider som jeg gider )  og i år bliver julen noget helt andet, da manden og jeg har fået en lille søn til den tid  jeg er sat til den 23 Nov.

så i år bliver julen noget speciel syntes jeg godt nok..

og vi har planlagt at vi ska holde jul i år, for så har vi det hele til den lille når han bliver træt el. sulten el. sådan noget  glæder mig helt vildt til at holde jul med manden og vores dejlige søn

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg GLÆDER mig til JUL. Men jeg har slet ikke lyst til at jule endnu... Nix... Hos mig starter julen EFTER min fødselsdag den 29. november

MEN - Jeg er begyndt at overveje julegaverne, da jeg går ind for at lave de fleste selv

Også er der et 'Dog' også: Det er underligt og bliver svært/sært at holde den første jul uden min mor ...

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Minipigen skriver:

Jeg elsker også julen  jeg elsker det med at gå og pynte op til julen og bare gå og synge med på julesange og julebage ( hvis det gider som jeg gider )  og i år bliver julen noget helt andet, da manden og jeg har fået en lille søn til den tid  jeg er sat til den 23 Nov.

så i år bliver julen noget speciel syntes jeg godt nok..

og vi har planlagt at vi ska holde jul i år, for så har vi det hele til den lille når han bliver træt el. sulten el. sådan noget  glæder mig helt vildt til at holde jul med manden og vores dejlige søn

Sørg for at føde lige op til eller på din termin. Det er mega træls at have fødselsdag, så man gerne vil holde fødselsdag sidste weekend i nov/første weekend i dec. For ALLE skal til første julefrokost eller alle mulige obscure adventsarrangementer.

Så jeg blæser lige et ve-støv i din retning på forhånd, med håb om en fødselsdag omkring den 20. nov

Anmeld

27. oktober 2010

Bavianis

Zafir skriver:

Jeg GLÆDER mig til JUL. Men jeg har slet ikke lyst til at jule endnu... Nix... Hos mig starter julen EFTER min fødselsdag den 29. november

MEN - Jeg er begyndt at overveje julegaverne, da jeg går ind for at lave de fleste selv

Også er der et 'Dog' også: Det er underligt og bliver svært/sært at holde den første jul uden min mor ...

Zafir! Det er 1. søndag i advent d. 28 november! Så du må lige rykke det en dag frem  Den 27. skal vi fortælle min mor og stedfar at vi er gravide!!!!!!!

Jeg selv er også ret meget i julestemning - plejer ellers at være en sen starter. Det er nok fordi jeg kan mærkeat det bliver en fantastisk jul i år

Anmeld

27. oktober 2010

3xM

NEJ fniiis jeg er bare i anti julehumør, hvorfor kommer den altid bagsnigende hvert enkelt år ???

har aldrig tid nok til den og ender altid m gaver i sidste øjeblik...suk ville ønske jeg var en julenisse, men mon ikke det kommer har det jo gjort i alle de andre år

Anmeld

27. oktober 2010

Moderator

Bavianis skriver:

Zafir! Det er 1. søndag i advent d. 28 november! Så du må lige rykke det en dag frem  Den 27. skal vi fortælle min mor og stedfar at vi er gravide!!!!!!!

Jeg selv er også ret meget i julestemning - plejer ellers at være en sen starter. Det er nok fordi jeg kan mærkeat det bliver en fantastisk jul i år

HAHA... Vi holder jo ikke advent herhjemme. Så det bliver stadig først efter

Har I ikke fortalt familen det endnu? :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.