DK skriver:
Jep! Jeg ææææælsker jul!! En af de få ting som jeg rent faktisk samler på og aldrig kan få nok af (ud over stilletter) er julekugler!! Altså af den smukke slags i glas der koster på den gode side af en 50'er stykket! Jeg elsker elsker elsker julekugler! De er bare det smukkeste julepynt, og inden jeg hænger dem på juletræet d. 23, så ligger de i fade, hænger i vinduet osv. osv. Jeg har dem i alle farver og størrelser og former!
Nå. Men tilbage til sagen! Jeg er også totalt klar til jul! Jeg har testet julelysene (der stadig sidder i buskene fra sidste år
) og de duer stadig fortræffeligt! Jeg glææder mig til jeg skal have købt en fin december krans og have hængt ud på hoveddøren og jeg glæææder mig til vi skal have gang i adventskransen og Kirstine kommer slæbende hjem med alt muligt hjemmelavet julegejl og vi skal spise masser af æbleskiver og drikke julethe!
Århhh...
Nå. suk. tilbage til nutiden! Men hey... kun 1 mdr. til det er lovligt at finde vores stuuure julekiste frem fra loftet!
Åhh hvor skønt at høre, jeg er også en sucker for julekugler, men synes de er sååååååååå dyre, og budgettet er ikke til det, men når jeg bliver rig, så skal jeg have et helt rum bare til julekugler og julepynt:0)
Vi er også vokset op med julekugler på juletræet, og da Kenny og jeg skulle holde jul første år sammen, var vi lidt ueninge. Han ville habe flaggurilander, lametta og nisser osv på og jeg sagde: NEJ julekugler:0) Og jeg fik det som jeg ville:0) he he:0)
Men min kære, en måned kan jeg ikke vente, plejer at pynte op i starten af November og siger bare at det er for at børnene kan få glæde af det i længere tid - læs: Jeg kan:0) he he:0)

Anmeld