Den vildelste julestemning:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

MariaJ

Var egentlig  slet ikke i julestemning endnu, men nu efter at have læst din tråd, kan man da ikke andet end at glææææde sig.

Ih, fik helt lyst til at bage kager og finde julekugler frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

eliasogmor

Valle81 skriver:

Er jeg den eneste der er i den:0)

Jeg kan slet ikke styre det i år, jeg har krilleri maven og bare så meget lyst til at pynte op til jul, boltre mig i at købe julegaver lave juleklip og klilster og jeg kunne blive ved:0)

Og så står man op her til morgen og så er der frost på græsset og det fik mig endnu mere i stmening.

I går lavede Kenny risengrød som ungerne kunne få til morgenmad idag, og åhh hvor det duftede i hele huset. Og her til morgen igen samt duften af kanelsukker og smeltet smørklat. Jeg kan dog ikke selv lide risengrød, men elsker duften af det.

Åhh, det er godt det snart kan begynde:0)

Andre der ligesom mig er helt jule fjollede:0)

Christina

jeg har lige tjekket julepynten....  glæder mig helt vildt.....

Anmeld

26. oktober 2010

A.

eliasogmor skriver:

jeg har lige tjekket julepynten....  glæder mig helt vildt.....

ej godt du skrev det har sgu ingen julepynt

Anmeld

26. oktober 2010

eliasogmor

A. skriver:

ej godt du skrev det har sgu ingen julepynt

har masser og skal have mere.....

Anmeld

26. oktober 2010

A.

eliasogmor skriver:

har masser og skal have mere.....

kommer og stjeler fra dig så  hvor finder jeg billigt julepynt?

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

JAAAA for pokker jeg glæder mig det er helt vild. JEG ELSKER JUL. Mine dejlige forældre kommer 1. advent så skal vi rigtig julehygge med juledekrotion og bager osv. det gør vi hvert år det plejer dog at være hos dem men jeg kan ikke tage til sjælland i år så de kommer til os  

Åhh og den der julemusik tråd der er her inde ahh men jeg elsker julemusik så jeg har hørt masse af julemusik idag og vi har lavet risengrød flere gange hi hi. 

Anmeld

26. oktober 2010

Nemesis

Jeg havde det engang  som dig, men for nogle år siden, manglede jeg simpelthen overskud og havde været igennem en meget hård følelsmæssig tid og siden da har jeg bare ikke haft nogen juleglæde.

JEg pynter op fordi jeg skal, jeg bager fordi det synes ungerne er hyggeligt og hvert år holder vi jul herhjemme.

Men juleGLÆDEN har jeg desværre ikke mere.

Jeg prøver dog at give mine unger en dejlig tid, selvom jeg selv har lyst til at gå i seng og først vågne op efter nytår.

Sisse

Anmeld

26. oktober 2010

eliasogmor

A. skriver:

kommer og stjeler fra dig så  hvor finder jeg billigt julepynt?

søstrene grene....

Anmeld

26. oktober 2010

Tullebobs

Endnu en Gertrud Sand melder sig under fanerne

Var Ikea for 1 1/2 uge siden, og de havde fundet deres julepynt/indpakningssager frem. Jeg købte ikke noget, for det var da liiiiige tidligt nok. Men har jeg tænkt på det jeg skal købe der ude lige siden? JA det tror jeg da nok. Og får jeg stress over om det, jeg havde udset, nu skulle blive udsolgt? JA igen!

Så afsted med mig til Ikea med det vuns - og er næsten også færdig med købe ind til Simons julesok, fordi det er så hyggeligt.

Men det er lidt nederen, at der ikke kommer nogle af mine ynglings julekalendere i TV. Havde håbet på Nissebanden i Grønland og Krummernes jul. Men man kan jo som bekendt ikke vinde hver gang.

Jul jul jul fra Trine

Anmeld

27. oktober 2010

Valle81

DK skriver:

Jep! Jeg ææææælsker jul!! En af de få ting som jeg rent faktisk samler på og aldrig kan få nok af (ud over stilletter) er julekugler!! Altså af den smukke slags i glas der koster på den gode side af en 50'er stykket! Jeg elsker elsker elsker julekugler! De er bare det smukkeste julepynt, og inden jeg hænger dem på juletræet d. 23, så ligger de i fade, hænger i vinduet osv. osv. Jeg har dem i alle farver og størrelser og former!

Nå. Men tilbage til sagen! Jeg er også totalt klar til jul! Jeg har testet julelysene (der stadig sidder i buskene fra sidste år) og de duer stadig fortræffeligt! Jeg glææder mig til jeg skal have købt en fin december krans og have hængt ud på hoveddøren og jeg glæææder mig til vi skal have gang i adventskransen og Kirstine kommer slæbende hjem med alt muligt hjemmelavet julegejl og vi skal spise masser af æbleskiver og drikke julethe!

Århhh...

Nå. suk. tilbage til nutiden! Men hey... kun 1 mdr. til det er lovligt at finde vores stuuure julekiste frem fra loftet!

Åhh hvor skønt at høre, jeg er også en sucker for julekugler, men synes de er sååååååååå dyre, og budgettet er ikke til det, men når jeg bliver rig, så skal jeg have et helt rum bare til julekugler og julepynt:0)

Vi er også vokset op med julekugler på juletræet, og da Kenny og jeg skulle holde jul første år sammen, var vi lidt ueninge. Han ville habe flaggurilander, lametta og nisser osv på og jeg sagde: NEJ julekugler:0) Og jeg fik det som jeg ville:0) he he:0)

Men min kære, en måned kan jeg ikke vente, plejer at pynte op i starten af November og siger bare at det er for at børnene kan få glæde af det i længere tid - læs: Jeg kan:0) he he:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.