Den vildelste julestemning:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Valle81

Er jeg den eneste der er i den:0)

Jeg kan slet ikke styre det i år, jeg har krilleri maven og bare så meget lyst til at pynte op til jul, boltre mig i at købe julegaver lave juleklip og klilster og jeg kunne blive ved:0)

Og så står man op her til morgen og så er der frost på græsset og det fik mig endnu mere i stmening.

I går lavede Kenny risengrød som ungerne kunne få til morgenmad idag, og åhh hvor det duftede i hele huset. Og her til morgen igen samt duften af kanelsukker og smeltet smørklat. Jeg kan dog ikke selv lide risengrød, men elsker duften af det.

Åhh, det er godt det snart kan begynde:0)

Andre der ligesom mig er helt jule fjollede:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

DK

Jep! Jeg ææææælsker jul!! En af de få ting som jeg rent faktisk samler på og aldrig kan få nok af (ud over stilletter) er julekugler!! Altså af den smukke slags i glas der koster på den gode side af en 50'er stykket! Jeg elsker elsker elsker julekugler! De er bare det smukkeste julepynt, og inden jeg hænger dem på juletræet d. 23, så ligger de i fade, hænger i vinduet osv. osv. Jeg har dem i alle farver og størrelser og former!

Nå. Men tilbage til sagen! Jeg er også totalt klar til jul! Jeg har testet julelysene (der stadig sidder i buskene fra sidste år) og de duer stadig fortræffeligt! Jeg glææder mig til jeg skal have købt en fin december krans og have hængt ud på hoveddøren og jeg glæææder mig til vi skal have gang i adventskransen og Kirstine kommer slæbende hjem med alt muligt hjemmelavet julegejl og vi skal spise masser af æbleskiver og drikke julethe!

Århhh...

Nå. suk. tilbage til nutiden! Men hey... kun 1 mdr. til det er lovligt at finde vores stuuure julekiste frem fra loftet!

Anmeld

26. oktober 2010

BabyMus

Jaaa jeg glæder mig også. Det er altid så hyggeligt med julen. (:

Anmeld

26. oktober 2010

Dictes mor

SHH! Det er alt for tidligt, jeg kommer bare i julestemning af al den snak

Anmeld

26. oktober 2010

BechHannibal

Du er slet ikke den eneste som er i julestemning!

Hvordan kan det også undgås når man,

begynder at tænde hyggelige Stearinlys pga. af mørket falder på

køber Clementiner, rød og hvide lyng fordi man kan (sådan er årstiderne jo bare

laver risengrød og risalamande fordi kæresten Eeelsker det

bager pebernødder, fordi man hellere vil have sine egne, end dem de frister med i butikkerne

Laver varm kakao m. kanel pga. kulden udenfor

Ja jeg spørger bare

Anmeld

26. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

JAAAAAH JUUUUUUUUL!!

Nej,du er ikke den eneste,jeg begynder også altid på denne årstid,og da især i år med den kulde vi har.Og når butikkerne begynder,jamen,så er det da nærmest umuligt ikke at blive i julehumør...mangler vi i øvrigt ikke nogen jule smileys?

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

BechHannibal skriver:

Du er slet ikke den eneste som er i julestemning!

Hvordan kan det også undgås når man,

begynder at tænde hyggelige Stearinlys pga. af mørket falder på

køber Clementiner, rød og hvide lyng fordi man kan (sådan er årstiderne jo bare

laver risengrød og risalamande fordi kæresten Eeelsker det

bager pebernødder, fordi man hellere vil have sine egne, end dem de frister med i butikkerne

Laver varm kakao m. kanel pga. kulden udenfor

Ja jeg spørger bare

Årh... helt enig! Og igår kom jeg endda til sætte lidt julemusik på... Det var ikke med vilje.. - og der er jo under 2 mdr. til juleaften...

Anmeld

26. oktober 2010

Mi

Jinglebells, jinglebells....

GLÆDER mig også...og så går jeg hjemme i år og kan rigtig hygge om familien med æbleskiver og varm kakao. Skal ud efter brænde til brændeovnen nu, måske man skulle tørre nogel appelsinskiver eller brænde noget gren af, bare for at komme endnu mere i stemning

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

26. oktober 2010

Malonde1985

Jeg er skam også kommet i julestemning!! Og synes faktisk det er lidt mærkeligt der ikke er kommet noget julepapir i butikkerne endnu!!?? Vores supermarked har allerede pyntet lidt op til jul, men INTET julegavepapir har de.... .. og jeg har lige købt nogle af julegaverne til familien, men kan jo ikke hygge mig med at pakke dem ind endnu.... Er vidst en smule utålmodig.. he he.

Glææææææder mig også til vi skal bage pebernødder, klejner, brunkager, pynte op i hele hytten, og ha JULETRÆÆÆÆ!!!! Årh hvis dog bare et juletræ kunne holde sig inde i flere mdr, så havde jeg allerde købt et tror jeg  fniiiis

JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL JUL

Anmeld

26. oktober 2010

morethanperfect

Jeg glæææder mig til jul !! Elsker bare jul . Det er den bedste tid på hele året .. M julehygge og julekager , og en masse fed mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.