Denise88 skriver:
Jeg er helt ny på den her side. Sagen er således:
Jeg vil af hele mit hjerte gerne være mor. Jeg har altid elsket børn, altid været "god" til børn, eller hvad man siger. Jeg ønsker så brændende og inderligt at blive gravid og få mit eget lille barn, på godt og ondt.
Jeg har været sammen med min mand i 4 et halvt år (3 års ægteskab). Vi elsker hinanden, og for hver eneste dag vokser vores kærlighed og forhold til hinanden. Vi er det bedste team, og ønsker mig ingen anden end ham.
For ca. 2 år siden var jeg meget skruk, og kunne finde på at græde ved tanken om gravide kvinder og deres lykke. Min mand og jeg talte meget om det at få børn. Han ville ikke. Ikke der, og han var ikke sikker på at han nogensinde ville få lyst. Jeg overbeviste mig selv om at jeg godt kunne undvære at blive mor. Jeg vidste at vi ville få et spændende og indholdsrigt liv sammen, og jeg forsøgte at overbevise mig selv om at det var nok.
Nu, er jeg så mega skruk igen. Jeg kan næsten ikke bære det.. Jeg kan finde på at græde i tide og utide, og det er som om at mit hjerte brænder inden i mig nogen dage. Vi talte så om det i lørdags, og igen igår..
Mulighederne som der ser ud nu:
1. Vi forsøger at få børn, vælger at leve et andet liv end det vi gør nu. Vi vil stadig elske hinanden, men jeg ville føle at jeg ville frarøve min mand hans drømmeliv, og være bange for at han vil holde op med at elske mig så højt som han gør nu.
2. Vi får ikke børn, vi vælger det liv som han brænder for, et liv med rejser og muligheder, et liv han brænder for.
Det sidste han sagde til mig da vi talte om det var: Så det her er realiteten, enten vælger vi min lykke eller også din.
Jeg sidder og græder imens jeg skriver dette. Jeg elsker ham SÅ højt. Vi hører sammen, intet mindre. Det er os to imod verden... Jeg ville bare ønske det var os 3, el. 4, el. flere.. Jeg ville ønske at jeg ikke følte at jeg ødelægger hans liv, hvis vi fik børn.. Jeg er ulykkelig...
Mit højeste ønske er at være gravid og at være sammen med min elskede.. Hvorfor ønsker han ikke det samme???
Vi snakkede om det dengang vi fandt sammen (det med børn el. ej), men blev enige om ikke at tale mere om det før tiden til at tage beslutningen kom..
HVAD SKAL JEG GØRE? HVORDAN KAN JEG GIVE HAM LYST TIL AT OPFYLDE MIT STØRSTE ØNSKE?- AT BLIVE MOR TIL HANS BARN!