dorthemus skriver:
Jeg er efterhånden mere end chokeret over din mangel på forståelse og empati!!!
Skal jeg holde igen med spørgsmål hvis jeg har nogle? - Dette er jo et debatforum og jeg synes virkelig det er beklageligt, at folk tager tingene så personligt herinde.
Jeg kan sgu godt forstå det må være pisse hårdt, at være barnløs med ønske om et barn - men fordi jeg stiller "de spørgsmål man ikke stiller", så skal jeg gøres til uempatisk o.l - det synes jeg da ikke kan være rimeligt.
Jeg har min ret til en mening som alle mulige andre på trods af, at den ikke er den samme som så mange andres herinde. Og ja det er da meget beklageligt, at denne tråd har taget den drejning som den nu engang har, men dertil må jeg sige at man bør se på hvordan det startede og hvordan det er kommet hertil.
Jeg har aldrig ønsket nogen noget ondt og betegner mig selv ikke som et menneske med skjulte onde hensigter (som Rosa så flot skriver længere oppe), jeg læser tingene på min måde og stiller de spørgsmål som jeg undrer mig over - nogle kan være kritiske andre undrende alt efter hvordan jeg ser tingene og vinkelen jeg læser fra - sådan er jeg og det er min måde, at debattere på. Tendensen er sgu efterhånden blevet til, at man ikke kan stille sig kritisk overfor mennesker der har det skidt i et debatforum, for så er man nærmest umenneskelig - og det er da en sørgelig udvikling i et debatforum hvor der netop burde være plads og rum til alles meninger.
Vh qp
Anmeld