JulieE skriver:
Det er vist det man kalder en dreng med en sund naturlig appetit. Meget imponerende madintag
Det er simpelthen så fedt med børn, der er madglade og ikke kræsne. Jacob er også et rigtigt madøre... Han kan blive helt saligt når jeg laver noget han godt kan lide og der er meget
Tilgengæld tror jeg han har arvet faderes høje forbrænding. De ligner hinanden SÅ meget -høje og tynde.
Line er heller ikke kræsen, men bare småt spisende. Og så er kvinderne på faderes side af familen små og spinkle. Hun ligner sin faster rigtig meget og hun er 160 cm og bruger str 35 i sko 
Ja det giver et moderhjerte en speciel fryd og ro at se sit barn råæde 
Men jo jeg tror at piger generelt bliver + 10cm af morens højde og drengene en +5-10cm af farens højde.
Forventet drenge højde
Målhøjde = (fars højde + mors højde) / 2 + 6,5 cm.
Resultatet af denne beregning kaldes målhøjden.
Det forventede område for drengens sluthøjde beregnes herefter udfra følgende formel: Målhøjde ± 8,5 cm.
Eksempel
Far = 180 cm, mor = 165 cm.
Målhøjde = (180 + 165) / 2 + 6,5 cm = 179 cm.
Drengens forventede sluthøjde bliver 179 cm ± 8,5 cm dvs. mellem 170,5 cm og 187,5 cm.
Forventet pige højde
Målhøjde = (fars højde + mors højde) / 2 - 6,5 cm.
Resultatet af denne beregning kaldes målhøjden.
Det forventede område for pigens sluthøjde beregnes herefter udfra følgende formel: Målhøjde ± 8,5 cm.
Eksempel
Far = 180 cm, mor = 165 cm.
Målhøjde = (180 + 165) / 2 - 6,5 cm = 166 cm.
Pigens forventede sluthøjde bliver 166 cm ± 8,5 cm dvs. mellem 157,5 cm og 174,5 cm.
sakset fra netdoktor.dk
Så Tjalfe bliver mellem en 180 og 192 cm
Statistisk set altså 
Anmeld