Hvilken størrelse brugte jeres nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

SHERO

Elias havde et par bodys i 44 som han passede perfekt, ellers størrelse 50 der var alt alt for stort... :-D han brugte 50 ret længe, det samme med 56... I dag er han 9 mdr og kan stadig sagtens passe sine bluser i str. 62 :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Mor til L&S

Carina87 skriver:

Som overskriften lyder, så er jeg i tvivl om hvilken str. tøj et lige er jeg skal have klar til den lilles ankomst. Snakker vi str. 50, 56 eller er vi oppe i 62? Simpelthen så svært at vurdere, så jeg kaster spørgsmålet videre til nogle erfarne kvinder

Liva brugte 50 og lidt i 56..

Hun var 50 cm lang og 2900 gram

Anmeld

23. oktober 2010

FrkLarsen

Min Emilie startede ud i en str 50 Og brugte den størrelse i godt en måneds tid  

Anmeld

23. oktober 2010

CA

Mange tak for svarene Nu behøver jeg vist ikke flere erfaringer. Har taget det frem der er i i størrelserne 50-62. Tak for hjælpen!

Anmeld

23. oktober 2010

K&S

Carina87 skriver:

Nemlig lige det jeg mener. Han var da godt nok en lille en. Uh hvor jeg altså bare glæder mig til at få min ud!

Ja, han er en lille bøvs  

Ih, det kan jeg godt forstå, det er også bare den største oplevelse...! Hvornår har du termin?

Anmeld

23. oktober 2010

Faith

Str. 44

Anmeld

23. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

Ca. 14 dage hver på 50 og 56. Derefter kørte vi hveranden str. altså 62 - 74 - 86 osv. Fordi han voksede så hurtigt. Vi nåede op på str. 104 inden han fyldte et år

Hvor er det vildt!!! Line er 1 år ældre end Tjalfe og hun bruger først str 104 nu

Anmeld

23. oktober 2010

<3

JulieE skriver:

Hvor er det vildt!!! Line er 1 år ældre end Tjalfe og hun bruger først str 104 nu

ja vi bruger 110-122 nu og han er snart 3 år han er en stor dreng på str med en normal 4-5årig men han er stadig babyformet så hans tøj kræver lidt mere plads og stræk. Også må man nogen gange gå op i str. og så lave folder på bukserne Hans flyverdragt er en MOLO i 116 og den sidder fint. Tvivler faktisk lidt på at den holder sæsonen ud, selvom jeg syntes den så så stor ud da vi købte den. Men nu må vi se

Anmeld

23. oktober 2010

JulieE

Kirle skriver:

ja vi bruger 110-122 nu og han er snart 3 år han er en stor dreng på str med en normal 4-5årig men han er stadig babyformet så hans tøj kræver lidt mere plads og stræk. Også må man nogen gange gå op i str. og så lave folder på bukserne Hans flyverdragt er en MOLO i 116 og den sidder fint. Tvivler faktisk lidt på at den holder sæsonen ud, selvom jeg syntes den så så stor ud da vi købte den. Men nu må vi se

Åhr... hvor er det vildt! Der er bare så stor forskel på børn. Line bliver 4 år om godt 2 uger og hun kan uden problemer stadig passe et sæt undertøj i str 86. Hun bruger str 104 i bukser og 98-104 i bluser, men hun er også en lille spinkel pige.

Jacob er 6½ år og han bruger str 122-128 og er faktisk en af de høje drenge i sin klasse  - Han henter Tjalfe da også snart  Er I meget høje?

Anmeld

23. oktober 2010

<3

Åhr... hvor er det vildt! Der er bare så stor forskel på børn. Line bliver 4 år om godt 2 uger og hun kan uden problemer stadig passe et sæt undertøj i str 86. Hun bruger str 104 i bukser og 98-104 i bluser, men hun er også en lille spinkel pige.

Jacob er 6½ år og han bruger str 122-128 og er faktisk en af de høje drenge i sin klasse  - Han henter Tjalfe da også snart  Er I meget høje?

Næh faktisk ikke. Jeg er 178 og min kæreste er 180 så det er et nej men han har travlt den lille. Det har han Men tror han er en 110cm høj, det ved jeg mere om til 3års undersøgelsen ved dog at han er små 20kilo tung for jeg bærer rundt på ham jo Men jo han rager godt op nede i bh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.