misslea skriver:
HVordan har du kunne mærke forskel?? Har hun været mere ked, pylret, sovet mindre og den slags??? eller hvordan?
Ja - det er jo nok meget forskelligt, hvor meget og hvornår man mærker noget til de udviklingsspring barnet tager...! OG hvad jeg kan forstå på andres besvarelser, så er der nogle, som slet intet mærker 
Jaah lillepigen har det skønt!! Jeg har lavet små bitte fodaftryk af hendes dejlige fod idag, som mine forældre skal have i gave!! De har nemlig aftryk af alle deres børnebørns fødder, og Wilmas fod skal selvfølgelig tilføjes samlingen!!! Nååårrh hvor er sådan et lille fodaftryk altså nuttet!!! 

Mange knus fra Lea
Nå hvor nuttet. Det gjorde vi også det med fodaftrykket ;-)
Der var en der udtrykte det sådan "Når dit barn ændrer sig, så du ikke kan kende det, så er det på vej ind i et tigerspring" Det har passet meget godt på Smilla. Hun har altid været den letteste og sødeste baby. Når hun tog tigerspringene, så blev hun fra dag til dag ked af det og gjorde ikke de ting hun plejede, etc. Ændrede spise, søvn og adfærdsmønster.
Jeg anbefaler du læser Vidunderlige uger, fordi den er GENIAL!!!! Der kan du følge perioderne i hendes opvækst. Det er meget rart - især for os, som nogle gange har tænkt: Hvad dælen sker der lige?? Nå pyyyyha...det er åbenbart helt normalt.
Altså ingen af dem jeg kender har prøvet IKKE at mærke tigerspring - hverken i min egen eller de andre mødregrupper eller veninder jeg har. Så...det findes nok, men tror hovedparten mærker det. Det gør heller ikke noget, fordi når perioden er over, så kan du mærke det med det samme ved, at hun pludseligt kan noget nyt. Måske kan hun pludseligt smile, grine, rulle rundt på maven, kravle, vinke...etc etc..
Du skal ikke frygte tigerspring. Det er helt naturligt ;-)
Nyd hende...og husk at nyd hende som hun er nu (som før sagt).
Ha en fantastisk søndag ;-)
KNUS