Reagerer alle børn på tigerspring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

klmf

ÅÅÅÅRH, så lige din sidste bemærkning efter navnet - 11 DAGE!! Bliver da helt nostalgisk af at tænke på, da banditten var så lille og lå på mors og fars mave og sov lure

Nu er han så snart 11 måneder og har ild i rumpetten, så ingen puttefis til mor mere, he he...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

serinasmor

Znuzke skriver:

Ha ha - jeg har også 2 børn, og har aldrig læst bogen eller følt behov for det. Jeg tror det er en eller anden som scorer nogle penge på en bog om at børn er børn, og at de reagerer, ændrer sig, er uforudsigelige osv osv...... Og man kan vel altid komme og påstå at ens barn bare sprang et tigerspring over eller fik et for tidligt...... Fup og humbug - tænker jeg....

tjae ... måske nok .... tigerspring er jo bare en teori .... herhjemme kalder vi det udviklingsspring og er ligeglade med hvornår de kommer .. men kan se at hun udvikler sig i spring og det ramler ofte sammen med at hun sover dårligt om dagen ... sådn bruges det her

Anmeld

23. oktober 2010

Gaya

misslea skriver:

Hej alle jer skønne damer....

Jaaah altså min datter er jo ikke stor nok til tigerspring endnu, men sad og læste lidt om det her forleden dag, og kom til at tænke.... reagerer alle børn på tigerspring???

Har I alle oplevet en reaktion fra jeres barn/børn, når de gennemgik et af de berømte tigerspring, eller var der ingen reaktion overhovedet???

Hvordan reagerede de, og hvor "længe" reagerede de???

Jeg er lidt nysgerrig, og vil gerne være lidt forberedt, hvis vores datter pludselig begynder at reagere anderledes end normalt!!! Indtil videre har hun været en sand engel, meeeen lad os nu se, hor længe det varer ved....

Håber at høre en masse af jeres erfaringer....

Mange fra Lea med Wilma på 11 DAGE!!!!!

Jep vores søn gør......

Jeg har lånt bogen vidunderlige uger af en veninde.......jeg har dog ikke læst den, men bruger den til opslag.

Vores søn har med mellemrum nogle perioder hvor han er HELT anderledes end han plejer at være, og i disse perioder går enten jeg eller min kæreste igang med at læse;o) og sjovt nok, giver bogen altid beskeden "dit barn går ind i eller er i en stormfuld periode"......

Jeg har helt med vilje ikke ville læse den, da jeg ikke synes jeg vil kunne komme til at "pådutte" ham en adfærd eller kunne sige på forhånd at det er fordi han er/skal igang med et spring......men når der er noget jeg ikke kan forstå, giver bogen altid gode svar......der giver mening......

Hilsen fra Lene hvis lille skønne dreng netop er i "spring" gaaaab hvilket udmynter sig i nærmest ingen søvn........

Anmeld

23. oktober 2010

baby2010

Nej det gør de SLET ikke! Alfred reagerede imidlertid på alle indtil videre... Han er snart 8 måneder, men hans ven på samme alder har ingen reaktioner på noget som helst 

Anmeld

23. oktober 2010

Diana...

Znuzke skriver:

Ha ha - jeg har også 2 børn, og har aldrig læst bogen eller følt behov for det. Jeg tror det er en eller anden som scorer nogle penge på en bog om at børn er børn, og at de reagerer, ændrer sig, er uforudsigelige osv osv...... Og man kan vel altid komme og påstå at ens barn bare sprang et tigerspring over eller fik et for tidligt...... Fup og humbug - tænker jeg....

Anmeld

23. oktober 2010

misslea

baby2010 skriver:

Nej det gør de SLET ikke! Alfred reagerede imidlertid på alle indtil videre... Han er snart 8 måneder, men hans ven på samme alder har ingen reaktioner på noget som helst 

Nej tænker selvfølgelig også, at børn er forskellige..... blev bare helt vildt nysgerrig, fordi jeg så ofte læser om de berømte tigerspring herinde

Har det været hårdt, når Alfred har reageret og hvor længe står det på ad gangen??? HVis man altså kan sige noget om det??

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

23. oktober 2010

misslea

lotchen skriver:

ÅÅÅÅRH, så lige din sidste bemærkning efter navnet - 11 DAGE!! Bliver da helt nostalgisk af at tænke på, da banditten var så lille og lå på mors og fars mave og sov lure

Nu er han så snart 11 måneder og har ild i rumpetten, så ingen puttefis til mor mere, he he...

Jaaaah hun er nemlig stadig bare såååå lille og en rigtig puttegris

Det er jo  bare vildt hygsomt med sådan en lille mus i ens arme...!!! Meeen jeg må indrømme, at jeg også glæder mig til at hun blir lidt større!!! Måske mest fordi jeg regner med, at så hviler jeg meeeeget mere i min skønne moderrolle, og har vænnet mig til det her kolosale ansvar og afhængighedsforhold, der er mellem mig og min datter nu!!!

Anmeld

23. oktober 2010

misslea

serinasmor skriver:

det eneste bøvl vi har haft af de berømte tigerspring ( hvad vi har opdaget i hvert fald) er at hun bare ikke sover helt så meget til middag ( eller de 2 lure hun har i løbet af dagen) som hun plejer at gøre ... ellers opdager vi kun at hun nu pludseligt kan en masse nyt

håber det kommer til at gåm mindst lige så smertefrit for jer

serinasmor

Eeejjj hvor skønt altså!!!! Det håber jeg sørme også sker for os!!! Man kan jo næsten ikke lade være med at blive lidt nervøs ved tanken om, at ens barn kan reagere rigtig voldsomt!!! Men dejligt at høre, at det slet ikke behøver at være tilfældet!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

23. oktober 2010

Mumto3

Jeg ahr været tilmeldt 'tigerspringsuret' hvor man får en mail tilsendt når et barnet får et tigerspring. Det passede ikke en eneste gang!

Men jeg tror på at børn, generelt set, udvikler sig i ryk, og at hvis man ser på en stor mængede baby, så vil de ryk falde nogenlunde samtidig, men også en masse baby er rykker på et helt andet tidspunkt!

Anmeld

23. oktober 2010

FruEllingsen

Nogle få gange har Marcus reageret ved ikke rigtig at ville sove i løbet af dagen.

Men oftest reagere han ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.