misslea skriver:
Hej alle jer skønne damer....
Jaaah altså min datter er jo ikke stor nok til tigerspring endnu, men sad og læste lidt om det her forleden dag, og kom til at tænke.... reagerer alle børn på tigerspring???
Har I alle oplevet en reaktion fra jeres barn/børn, når de gennemgik et af de berømte tigerspring, eller var der ingen reaktion overhovedet???
Hvordan reagerede de, og hvor "længe" reagerede de???
Jeg er lidt nysgerrig, og vil gerne være lidt forberedt, hvis vores datter pludselig begynder at reagere anderledes end normalt!!! Indtil videre har hun været en sand engel, meeeen lad os nu se, hor længe det varer ved.... 
Håber at høre en masse af jeres erfaringer....
Mange
fra Lea med Wilma på 11 DAGE!!!!! 

Jep vores søn gør......
Jeg har lånt bogen vidunderlige uger af en veninde.......jeg har dog ikke læst den, men bruger den til opslag.
Vores søn har med mellemrum nogle perioder hvor han er HELT anderledes end han plejer at være, og i disse perioder går enten jeg eller min kæreste igang med at læse;o) og sjovt nok, giver bogen altid beskeden "dit barn går ind i eller er i en stormfuld periode"......
Jeg har helt med vilje ikke ville læse den, da jeg ikke synes jeg vil kunne komme til at "pådutte" ham en adfærd eller kunne sige på forhånd at det er fordi han er/skal igang med et spring......men når der er noget jeg ikke kan forstå, giver bogen altid gode svar......der giver mening......
Hilsen fra Lene hvis lille skønne dreng netop er i "spring" gaaaab hvilket udmynter sig i nærmest ingen søvn........