Slankeklubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Vinker

MORJESPERSEN skriver:

Jeg vil også gerne være med... efter pigerne er kommet til verden, kan jeg ikke rigtigt komme ned på den vægt jeg ønsker..... det er ikke fordi lysten ikke er der, for jeg hader at se mig selv i spejlet... jeg syndes jeg er tyk..... jeg ville gerne af med ca 15kg... men vil nu tage et af gangen... så håber jeg må være med... for har virklig brug for lidt mere selvtillid......

Du ska være så velkommen til at være med. Selvom vi ikke alle er enige om hvordan vi vil gribe problemerne an så er det vigtigste at vi alle gør en indsats og støtter hinanden i medgang og modgang.

Det er NU vil ska gå ind i kampen ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Vinker

LIZO skriver:

jeg vil meget gerne være med.. vil gerne af med 5 kg ca..  og tror det er nemmere hvis jeg skriver ned så andre kan se.. for jeg slipper for nemt uden om hvis ikke andre holder øje og sparker mig i røven.. før trænet jeg 3.4 gange om ugen. men zoey er blevet for aktiv til at kunne ha hende med.. så har ikke rigtige fået træner de sidste 3 uger.. rigtig øv. 

skal tage mig sammen.. vejer stadig det samme som før jeg blev gravid. men vil bare så gerne af med dte sidste.

Hos mig er det også ca 5 kilo jeg gerne vil af med. Dog er det vigtigste i sidste ende ikke helt vægten, men at jeg blir mere aktiv og kan se resultaterne på kroppen. Min mave er uden tvivl mit støreste dilemma og ved det kræver hårdt arbejde for at gøre noget ved den, men det er ikke blot opstramming men også noget fedt der ska væk

Og så det at få bedre samvittighed fordi man virkelig gør noget for det!

Anmeld

23. oktober 2010

LIZO

Vinker skriver:

Hos mig er det også ca 5 kilo jeg gerne vil af med. Dog er det vigtigste i sidste ende ikke helt vægten, men at jeg blir mere aktiv og kan se resultaterne på kroppen. Min mave er uden tvivl mit støreste dilemma og ved det kræver hårdt arbejde for at gøre noget ved den, men det er ikke blot opstramming men også noget fedt der ska væk

Og så det at få bedre samvittighed fordi man virkelig gør noget for det!

det er os sådan lidt jeg har det.. vil bare gerne strammes godt op.. var ellers godt i gang.. og har enda fået mave musker hehe vil bare gerne gøre det færdigt

Anmeld

23. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

De der ret ubrugte løbesko... er det nogle du overvejer at skille dig af med, og hvad størrelse er de?

de er str 38?

Anmeld

23. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

de er str 38?

Damn it - jeg bruger 39... så må jeg ud og købe istedet. Jeg vil bare helst ikke bruge en formue på løbesko, og så ikke få dem brugt... men det er heller ikke så nemt at løbe uden... hmmm...

Anmeld

23. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

Damn it - jeg bruger 39... så må jeg ud og købe istedet. Jeg vil bare helst ikke bruge en formue på løbesko, og så ikke få dem brugt... men det er heller ikke så nemt at løbe uden... hmmm...

dem jeg købte var på tilbud, og de var dyre ... men jeg føler mig pludselig ret motiveret

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

Må jeg være med også, jeg kunne godt bruge lidt motivation. Efter alt det her med min mor, er jeg blevet afhængig af chokolade, kun det mørke 70-80 % chokolade, jeg kan blive arrig om aftenen,hvis ikke vi har noget chokolade, og det skal jeg have lavet om på. Jeg synes ellers, at jeg spiser sådan okay, men motionen kniber det med, der skulle jeg gerne igang. Jeg har også en vægt, som jeg gerne vil ned på.

Før graviditeten vejede jeg 64,5 kg, jeg tog ti kg på i graviditeten, og nu vejer jeg 63 kg. Jeg var nede og veje 61, men så blev mor syg og jeg begyndte på chokolade-kuren, hmmm. Ikke så godt. Jeg vil gerne ned og veje 60 kg, så ville jeg blive glad.

Anmeld

24. oktober 2010

msax

Hej tøser...

jeg er også med, men først på fulde knald når jeg har afleveret speciale. Kosten er vi igang med herhjemme det er "bare" motionen der mangler.

Jeg har aftalt med mig selv at jeg først må begynde og løbe og melde mig til fitness når jeg er færdig, for ellers bliver det bare en ynglingsoverspringshandling. Og overspringshandlinger har jeg på ingen måde tid til.

Så tøser - i må "klare" jer selv indtil 1. dec...

SMIL fra Mette der skal af med mindst 7 kg og have bygget fedt/ammedepoterne om til muskler...

Anmeld

24. oktober 2010

Vinker

Dictes mor skriver:

Må jeg være med også, jeg kunne godt bruge lidt motivation. Efter alt det her med min mor, er jeg blevet afhængig af chokolade, kun det mørke 70-80 % chokolade, jeg kan blive arrig om aftenen,hvis ikke vi har noget chokolade, og det skal jeg have lavet om på. Jeg synes ellers, at jeg spiser sådan okay, men motionen kniber det med, der skulle jeg gerne igang. Jeg har også en vægt, som jeg gerne vil ned på.

Før graviditeten vejede jeg 64,5 kg, jeg tog ti kg på i graviditeten, og nu vejer jeg 63 kg. Jeg var nede og veje 61, men så blev mor syg og jeg begyndte på chokolade-kuren, hmmm. Ikke så godt. Jeg vil gerne ned og veje 60 kg, så ville jeg blive glad.

Ja selvf må du da være med ;)

Kan godt forstå det med din mor har fyldt/fylder rigtig meget i dit liv. Du ska slet ikke have dårlig samvittighed over dit chokoladeforbrug indtil nu, men måske det er tid til at skære lidt ned på en dum vane ;) Det lyder jo til at det ikke er det værste chokolade du spiser - lidt har også ret, så hvis du kunne nøjes med et par enkelte stykker når det er allerværst så er det jo også fint. Så længe man spiser fornuftigt i løbet af dagen og også får sig rørt så er jeg slet ikke i tvivl om at man godt kan opnå flotte resultater og samtidlig tillade sig selv at spise lidt godt chokolade ;)

Lyder til det ca er det samme vi vil tabe - altså i den lave ende, men de der kilo kan bare være vildt svære at komme af med så det er sikkert en hård kamp for os!

Jeg vejer lige nu knap 61, men vil rigtig gerne ned på 56 igen. Længe siden jeg har været det! Men i sidste ende er vægten ikke det vigtigste for ved også godt at muskler vejere mere end fedt. Jeg ønsker at se og mærke resultater og vide at jeg gør en god indsats ;)

Lad os kæmpe sammen :)

Anmeld

24. oktober 2010

Vinker

msax skriver:

Hej tøser...

jeg er også med, men først på fulde knald når jeg har afleveret speciale. Kosten er vi igang med herhjemme det er "bare" motionen der mangler.

Jeg har aftalt med mig selv at jeg først må begynde og løbe og melde mig til fitness når jeg er færdig, for ellers bliver det bare en ynglingsoverspringshandling. Og overspringshandlinger har jeg på ingen måde tid til.

Så tøser - i må "klare" jer selv indtil 1. dec...

SMIL fra Mette der skal af med mindst 7 kg og have bygget fedt/ammedepoterne om til muskler...

Lyder super godt at du også vil være med - også selvom du først går "all in" til december (uha en hård mdr at starte i...)

Det irriterer mig lidt at julen er meget snart - det gør jo blot det sværre for os, men på den anden siden endnu mere at kæmpe for ;)

We can do it :o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.