Slankeklubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Milka

Vinker skriver:

Yes hvor super Camilla. Det er sgu fedt at høre ) Så er der ingen undskyldning for ikke at komme afsted for fodtøjet er det vigtigste

Jeg har også gode løbesko stående som jeg købte for snart 3 år siden. de er desværre aldrig blevet meget brugt selvom de kostede 1100kr. var lige kommet godt i gang med at løbe men så blev jeg gravid med NE og fik voldsom klame og gik derfor i stå... nu er der ikke flere undskyldninger andet end at jeg rigtig gerne vil ha købt noget rigtigt løbetøj!

har du prøvet de sko for nylig? for jeg har også et par ret ubrugte løbesko stående i skabet som jeg ikke længere kan passe – mine fødder blev nemlig en størrelse større under graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Vinker

Milka skriver:

har du prøvet de sko for nylig? for jeg har også et par ret ubrugte løbesko stående i skabet som jeg ikke længere kan passe – mine fødder blev nemlig en størrelse større under graviditeten

Ja det har jeg. Har været ude og gå nogle lange ture i dem så de passer heldigvis endnu. Havde også frygtet at mine fødre blev større, men de er heldigvis normal størrelse igen, puha. Har stor nok fod i forvejen!!

Anmeld

22. oktober 2010

LIZO

jeg vil meget gerne være med.. vil gerne af med 5 kg ca..  og tror det er nemmere hvis jeg skriver ned så andre kan se.. for jeg slipper for nemt uden om hvis ikke andre holder øje og sparker mig i røven.. før trænet jeg 3.4 gange om ugen. men zoey er blevet for aktiv til at kunne ha hende med.. så har ikke rigtige fået træner de sidste 3 uger.. rigtig øv. 

skal tage mig sammen.. vejer stadig det samme som før jeg blev gravid. men vil bare så gerne af med dte sidste.

Anmeld

22. oktober 2010

Skouboe

Milka skriver:

De der ret ubrugte løbesko... er det nogle du overvejer at skille dig af med, og hvad størrelse er de?

Anmeld

22. oktober 2010

Ida.

Jeg er helt klart med! Men efter jeg er begyndt på min livsstilsændring (nej ikke kur - men livsstilsændring!), så har jeg opdaget, at vægten helt klart er det sekundære - det primære er, at jeg ved, jeg gør noget, der er godt for min krop og at jeg kan mærke, at jeg har det bedre, er mindre træt, har mere energi og generelt en følelse af at være bedre tilpas i min egen krop!!! Og dét er sg* det vigtigste...

Som jeg skrev i den anden tråd, så har jeg sløjfet al lyst brød og erstattet med fedtfattige proteiner (primært kylling, hytteost og tun) og frugt/grønt. Jeg har skåret ris/pasta/kartofler væk og spiser mig nu udelukkende mæt i kød og bjerge af grøntsager til min aftensmad! Mellemmåltiderne består af fuldkornsknækbrød med frugt til og evt. et par nødder/mandler. Derudover forsøger jeg at undgå at spise om aftenen! Slik, chokolade og andre lækkerier har vi ikke i huset...kun i weekenden en gang imellem (f.eks. som idag, hvor vi skal se film senere )

Startvægt (4. oktober): 73,6 kg
Vægt dags dato: 72,2 kg
Mål: 63,6 kg på 6 mdr

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Jeg er helt klart med! Men efter jeg er begyndt på min livsstilsændring (nej ikke kur - men livsstilsændring!), så har jeg opdaget, at vægten helt klart er det sekundære - det primære er, at jeg ved, jeg gør noget, der er godt for min krop og at jeg kan mærke, at jeg har det bedre, er mindre træt, har mere energi og generelt en følelse af at være bedre tilpas i min egen krop!!! Og dét er sg* det vigtigste...

Som jeg skrev i den anden tråd, så har jeg sløjfet al lyst brød og erstattet med fedtfattige proteiner (primært kylling, hytteost og tun) og frugt/grønt. Jeg har skåret ris/pasta/kartofler væk og spiser mig nu udelukkende mæt i kød og bjerge af grøntsager til min aftensmad! Mellemmåltiderne består af fuldkornsknækbrød med frugt til og evt. et par nødder/mandler. Derudover forsøger jeg at undgå at spise om aftenen! Slik, chokolade og andre lækkerier har vi ikke i huset...kun i weekenden en gang imellem (f.eks. som idag, hvor vi skal se film senere )

Startvægt (4. oktober): 73,6 kg
Vægt dags dato: 72,2 kg
Mål: 63,6 kg på 6 mdr

Det lyder bare super godt Ida og du er jo allerede rigtig godt igang. Du var også lidt min inspiration til at lave denne tråd ;)

Tror bare ikke jeg kan være så hård som du er - men skæres ned det skal der helt sikkert. Jeg vil dog ha lov til at synde lidt ind imellem, hvilket du også tillader dig selv, og det tror jeg er vigtigt at man får lov til for ellers kører man død i det.

Keep up the good work!

Anmeld

22. oktober 2010

Ida.

Vinker skriver:

Det lyder bare super godt Ida og du er jo allerede rigtig godt igang. Du var også lidt min inspiration til at lave denne tråd

Tror bare ikke jeg kan være så hård som du er - men skæres ned det skal der helt sikkert. Jeg vil dog ha lov til at synde lidt ind imellem, hvilket du også tillader dig selv, og det tror jeg er vigtigt at man får lov til for ellers kører man død i det.

Keep up the good work!

Jamen der skal være plads til lidt lækkert her og der især fordi det handler om en ændring af livsstilen og ikke bare en kur, der skal give et vægttab...og en verden fuld af forbud dur jeg ikke til!

Anmeld

22. oktober 2010

MORJESPERSEN

Jeg vil også gerne være med... efter pigerne er kommet til verden, kan jeg ikke rigtigt komme ned på den vægt jeg ønsker..... det er ikke fordi lysten ikke er der, for jeg hader at se mig selv i spejlet... jeg syndes jeg er tyk..... jeg ville gerne af med ca 15kg... men vil nu tage et af gangen... så håber jeg må være med... for har virklig brug for lidt mere selvtillid......

Anmeld

23. oktober 2010

NaFe

jeg vil også gerne være med...

Er der nogen af jer der bruger madlog.dk ?? det altså super godt sted vis man vil tabe sig...og man kan have sin egen gruppe derinde som kun vi kan se...

har indtil videre tabt 16 kg efter jeg har fået F... og 5 kg mindre end før jeg fik hende...men mangler stadig 10 kg mindst...

Anmeld

23. oktober 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Jamen der skal være plads til lidt lækkert her og der især fordi det handler om en ændring af livsstilen og ikke bare en kur, der skal give et vægttab...og en verden fuld af forbud dur jeg ikke til!

Tror også blot at forbud gør at man en dag siger stop og så ramler det hele igen og man er tilbage hvor man startede. Gir man sig selv lov lidt ind imellem og ikke vold æder, men blot hygge-spiser lidt i weekenden, så tror jeg mere at man kan holde stilen kørende ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.