Slankeklubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Vinker

sarahb skriver:

nemlig hihi og en riskiks... Knas tør

Adder, så vil jeg heller være foruden haha - ej jeg ska vidst snart ha fundet noget mad. har lyst til bare at stikke af fra dette halløj. laver jo alligevel ikke det jeg skal.... men hallo der er ingen jobs at søge, desuden tror jeg jo på at jeg har det job i mark fra februar og indtil da være i job med løntilskud på forsognhjemmet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

JustAnotherName

Vinker skriver:

Sådan Katrine, velkommen i klubben

Det er sgu bare med at tage sig sammen. jeg er selv en vattet kagearm som falder i med begge ben gang på gang, men det duer bare ikke, fyyyyyyy

En rigtig god ide med zumba. Det er vigtigt at få sig rørt - og at det er noget man kan lide at lave så gir det bedre motivation så håber du kommer til at synes det er sjovt men også hårdt

Vi må også være gode til at inspirerer hinanden - evt komme med opskrifter

Jeg har ALDRIG prøvet at slanke mig før!

Jeg vælger heller ikke at betragte dette som en decideret SLANKE-KUR, hvor man "ikke må" dit og dat. Blot en livsstils-ændring (blot lyder så nemt, og det ved jeg jo nok, at det ikke nødvendigvis er)

Jeg vil røre mig, fordi det er sundt og skal være sjovt! Det er alfa og omega, at jeg har det sjovt, mens jeg træner. Ellers går jeg død i det. At løbe, styrketræne og f.eks. spinning er slet ikke mig. Jeg er mere til kick-boksning, fodbold, dans eller lignende aktiviteter.

Og så vil jeg til at spise sundere (eller nok nærmere bare mindre usundt), fordi det er bedre for mig - og jeg kan faktisk rigtig godt lide frugt og grøntsager. Så der er jo ingen grund til ikke at gøre en større indsats for at ændre lidt ved det.

Men jeg ved, at jeg også kommer til at synde lidt engang imellem, for jeg er sååå slemt glad for chokolade og knas. Men jeg må jo erstatte mælkechokolade med mørk chokolade og få mit knas fra et æble.
Og skifte det lyse brød ud med groft og bruge skrabet smør ...eller endnu bedre - helt undvære det.

Jo længere man når i sine nye vaner, destro nemmere bliver det nok også.
Og til sidst er fristelsen nok ikke nær så overvældende for at spise meget slik og søde sager. For de ting hænger jo som oftest sammen - Når man rører sig, så bliver man træt på en meget bedre måde, end når man er inaktiv. Faktisk giver motion bare større energi.
g når man finder på nye sundere ting, som kan erstatte de mere usunde snacks (for NOGET lækkeri skal man selvfølgelig have lov at få, men chips f.eks. kunne måske erstattes med nødder og frugt), så bliver det sikkert nemmere og nemmere ikke at hige efter det"slemme" snacks.

Og så skal slik og søde sager kun høre til i weekenderne!

KOM SÅ! VI KAN GODT!!

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Jeg har ALDRIG prøvet at slanke mig før!

Jeg vælger heller ikke at betragte dette som en decideret SLANKE-KUR, hvor man "ikke må" dit og dat. Blot en livsstils-ændring (blot lyder så nemt, og det ved jeg jo nok, at det ikke nødvendigvis er)

Jeg vil røre mig, fordi det er sundt og skal være sjovt! Det er alfa og omega, at jeg har det sjovt, mens jeg træner. Ellers går jeg død i det. At løbe, styrketræne og f.eks. spinning er slet ikke mig. Jeg er mere til kick-boksning, fodbold, dans eller lignende aktiviteter.

Og så vil jeg til at spise sundere (eller nok nærmere bare mindre usundt), fordi det er bedre for mig - og jeg kan faktisk rigtig godt lide frugt og grøntsager. Så der er jo ingen grund til ikke at gøre en større indsats for at ændre lidt ved det.

Men jeg ved, at jeg også kommer til at synde lidt engang imellem, for jeg er sååå slemt glad for chokolade og knas. Men jeg må jo erstatte mælkechokolade med mørk chokolade og få mit knas fra et æble.
Og skifte det lyse brød ud med groft og bruge skrabet smør ...eller endnu bedre - helt undvære det.

Jo længere man når i sine nye vaner, destro nemmere bliver det nok også.
Og til sidst er fristelsen nok ikke nær så overvældende for at spise meget slik og søde sager. For de ting hænger jo som oftest sammen - Når man rører sig, så bliver man træt på en meget bedre måde, end når man er inaktiv. Faktisk giver motion bare større energi.
g når man finder på nye sundere ting, som kan erstatte de mere usunde snacks (for NOGET lækkeri skal man selvfølgelig have lov at få, men chips f.eks. kunne måske erstattes med nødder og frugt), så bliver det sikkert nemmere og nemmere ikke at hige efter det"slemme" snacks.

Og så skal slik og søde sager kun høre til i weekenderne!

KOM SÅ! VI KAN GODT!!

Du har fat i den lange ende Katrine - Hold endelig godt fast!

Og ja det er rigtigt at det ska være sjovt. Hvis man gør det hele surt og for strengt så holder det bare slet ikke.

Man ska også ha lov at hygge med noget lidt lækkert en gang imellem, men det behøver jo ikke være en stor pose godt og blandet eller en gang popcorn fra microovnen med 1 liter sodavand til. Det kan jo sagtens gøres lækkert noget frisk frugt anrettet lidt lækkert på et fad og er det ekstra hyggedag så smelt lidt MØRKT chokolade og dyb frugten i det - bare lige lidt gør underværker, mums.

Spis fuldkornsprodukter - de mætter godt og holder maven igang.

Jeg ska også holde lidt igen med sukker og salt - har en tildens til at bruge lidt rigeligt for det smager jo gooooodt.

Lad os starte med at ændre små dårlige vaner som i sidste ende har stor betydning.

Ja gu fanden kan vi gøre det de damer :)

Anmeld

22. oktober 2010

Milka

så, ladies, nu har jeg lige været ude og bruge 850 børnepenge på løbesko, nu skal mor igang igen! vil bruge weekenden på at læse min lille bog om at løbe, lægge en plan og så ud på første tur mandag morgen efter jeg har afleveret småfolket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2010

ooo

Jeg er jo ikke mor endnu, men har da nok at tabe af, så jeg er med.

Jeg skal have styr på hvad jeg spiser. Jeg har den vildeste søde tand, og kan ikke have en pose slik i huset uden at spise den med det samme.

I´M IN!!!

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

Milka skriver:

så, ladies, nu har jeg lige været ude og bruge 850 børnepenge på løbesko, nu skal mor igang igen! vil bruge weekenden på at læse min lille bog om at løbe, lægge en plan og så ud på første tur mandag morgen efter jeg har afleveret småfolket

Yes hvor super Camilla. Det er sgu fedt at høre :o) Så er der ingen undskyldning for ikke at komme afsted for fodtøjet er det vigtigste ;)

Jeg har også gode løbesko stående som jeg købte for snart 3 år siden. de er desværre aldrig blevet meget brugt selvom de kostede 1100kr. var lige kommet godt i gang med at løbe men så blev jeg gravid med NE og fik voldsom klame og gik derfor i stå... nu er der ikke flere undskyldninger andet end at jeg rigtig gerne vil ha købt noget rigtigt løbetøj!

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

Metchen skriver:

Jeg er jo ikke mor endnu, men har da nok at tabe af, så jeg er med.

Jeg skal have styr på hvad jeg spiser. Jeg har den vildeste søde tand, og kan ikke have en pose slik i huset uden at spise den med det samme.

I´M IN!!!

Så godt at høre at du også er med på at gøre noget fremfor bare at se på elendighederne ;)

Ja de dårlige vaner er en rigtig god start er begynde at ændre på - det er svært, men det kan sagtens lade sig gøre.

God kamp :)

Anmeld

22. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

JEG SKAL TABE MIG!!!!!!!!!!! det sidste halve år har jeg trænet 3 gange ugentligt alt mellem 1 - 1½ time...og jeg har ikke tabt et eneste gram! kun omfordelt og styrket!
de her fandens smerter styrer mig og jeg er SÅ sukker afhængig at man skulle tro det var løgn!
jeg hopper med på toget snart, skal bare lige have motivationen helt i top så jeg ikke falder i....

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

JEG SKAL TABE MIG!!!!!!!!!!! det sidste halve år har jeg trænet 3 gange ugentligt alt mellem 1 - 1½ time...og jeg har ikke tabt et eneste gram! kun omfordelt og styrket!
de her fandens smerter styrer mig og jeg er SÅ sukker afhængig at man skulle tro det var løgn!
jeg hopper med på toget snart, skal bare lige have motivationen helt i top så jeg ikke falder i....

Godt at høre Karina. Og ja det er bare så vigtigt at man er top motiveret til at gøre noget for ellers er det ikke holdbart.

Ser frem til at ha dig med i kampen :o)

Anmeld

22. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Godt at høre Karina. Og ja det er bare så vigtigt at man er top motiveret til at gøre noget for ellers er det ikke holdbart.

Ser frem til at ha dig med i kampen )

tak....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.