Vinker skriver:
Sådan Katrine, velkommen i klubben 
Det er sgu bare med at tage sig sammen. jeg er selv en vattet kagearm som falder i med begge ben gang på gang, men det duer bare ikke, fyyyyyyy
En rigtig god ide med zumba. Det er vigtigt at få sig rørt - og at det er noget man kan lide at lave så gir det bedre motivation så håber du kommer til at synes det er sjovt men også hårdt 
Vi må også være gode til at inspirerer hinanden - evt komme med opskrifter 
Jeg har ALDRIG prøvet at slanke mig før!
Jeg vælger heller ikke at betragte dette som en decideret SLANKE-KUR, hvor man "ikke må" dit og dat. Blot en livsstils-ændring (blot lyder så nemt, og det ved jeg jo nok, at det ikke nødvendigvis er)
Jeg vil røre mig, fordi det er sundt og skal være sjovt! Det er alfa og omega, at jeg har det sjovt, mens jeg træner. Ellers går jeg død i det. At løbe, styrketræne og f.eks. spinning er slet ikke mig. Jeg er mere til kick-boksning, fodbold, dans eller lignende aktiviteter.
Og så vil jeg til at spise sundere (eller nok nærmere bare mindre usundt), fordi det er bedre for mig - og jeg kan faktisk rigtig godt lide frugt og grøntsager. Så der er jo ingen grund til ikke at gøre en større indsats for at ændre lidt ved det.
Men jeg ved, at jeg også kommer til at synde lidt engang imellem, for jeg er sååå slemt glad for chokolade og knas. Men jeg må jo erstatte mælkechokolade med mørk chokolade og få mit knas fra et æble.
Og skifte det lyse brød ud med groft og bruge skrabet smør ...eller endnu bedre - helt undvære det.
Jo længere man når i sine nye vaner, destro nemmere bliver det nok også.
Og til sidst er fristelsen nok ikke nær så overvældende for at spise meget slik og søde sager. For de ting hænger jo som oftest sammen - Når man rører sig, så bliver man træt på en meget bedre måde, end når man er inaktiv. Faktisk giver motion bare større energi.
g når man finder på nye sundere ting, som kan erstatte de mere usunde snacks (for NOGET lækkeri skal man selvfølgelig have lov at få, men chips f.eks. kunne måske erstattes med nødder og frugt), så bliver det sikkert nemmere og nemmere ikke at hige efter det"slemme" snacks.
Og så skal slik og søde sager kun høre til i weekenderne!
KOM SÅ! VI KAN GODT!!