Slankeklubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.264 visninger
41 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Vinker

Nu er vi så mange mamas herinde som går og brokker os over at vi igen igen har taget på, at maven buler og det hele bare hænger udover alle kanter - vi har det jo med at gøre det værre end det er, men altså hvorfor pokker finder vi os i det? Hvorfor udsætter vi os selv for denne væmmelse? Burde vi ikke gøre noget istedet for at gå og mugge over at det sgu bare er træls og at vi er kede af det, men ikke liiiiige kan tage os sammen. Det er NU vi skal gøre noget inden julen vælter os helt af pinden!!!!

Nu er det slut med ynk og selvmedlidenhed - Ind i kampen!!!!

Så de kære damer, vi må gøre noget, hjælpe hinanden, støtte hinanden og sparke hårdt når der er behov for det. Og sidst men ikke mindst, rose hinanden!!

Nogen der vil være med? Vi kan bare sådan løst skrive om hvad vi gør, hvad vores mål er. Fortælle når vi er stolte af os selv, men også krybe til korset når vi igen er faldet i :(

Jeg kan selv starte med at sige at jeg godt ved at jeg ikke er den største, men derfor kan det godt være et problem. De sidste mange måneder har sat sine spor. Jeg var lige så god for et års tid siden hvor jeg trænede meget og virkelig gjorde noget der gav resultater - men hvad hjælper det nu? Problemerne på hjemmefronten samt den den graviditet der endte i abort, har sat sine spor. Jeg har ikke fået mig rørt, men blot trøste spist og nu er det altså ved at være kritisk. Jeg kan ikke passe mine bukser og det er sgu ikke sjovt.

Min plan er at jeg skal cutte mit voldsomme smørforbrug, ingen hvid brød, ingen slik og kager, men gerne sunde alternativer. jeg vil begynde at løbe. Jeg har løbeskoene, men vil ud over indvisterer i noget vinterløbetøj for så er der ingen vej udenom. jeg ved det blir en kamp at komme i gang med at løbe for jeg er en kylling der hurtigt gir op :( Blir nødt til at tage mig sammen.

Nogen der vil joine mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

JustAnotherName

Ja, jeg SKAL være med ......om jeg har styrken til at gøre en 100% helhjertet og engageret indsats, er jeg ind imellem lidt i tvivl om. Men jeg er uden tvivl træt af at være tyk og i dårlig form. Og ja, det SKAL der ændres på ....jo før, jo bedre!

Jeg skal til Zumba om 5 dage. Hvis faciliteter og undervisning er god dér hvor jeg skal prøve det, så regner jeg med at melde mig til, at gå til det fast, 1-2 gange om ugen ....Dét vil være min motion (til en start). Og så skal der skæres ned på smør, hvidt brød og slik.

Jeg vil ikke have at "de gode sager" HELT forsvinder. Det skal bare ikke være til hverdag, og når trangen lige tilfældigt falder over mig. Men kun i weekenden eller når vi er ude og spise med hvad der nu hører til, osv. Hverdags-snolderiet skal stoppe ....ved at blive erstatet med sundere alternativer!

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Ja, jeg SKAL være med ......om jeg har styrken til at gøre en 100% helhjertet og engageret indsats, er jeg ind imellem lidt i tvivl om. Men jeg er uden tvivl træt af at være tyk og i dårlig form. Og ja, det SKAL der ændres på ....jo før, jo bedre!

Jeg skal til Zumba om 5 dage. Hvis faciliteter og undervisning er god dér hvor jeg skal prøve det, så regner jeg med at melde mig til, at gå til det fast, 1-2 gange om ugen ....Dét vil være min motion (til en start). Og så skal der skæres ned på smør, hvidt brød og slik.

Jeg vil ikke have at "de gode sager" HELT forsvinder. Det skal bare ikke være til hverdag, og når trangen lige tilfældigt falder over mig. Men kun i weekenden eller når vi er ude og spise med hvad der nu hører til, osv. Hverdags-snolderiet skal stoppe ....ved at blive erstatet med sundere alternativer!

Sådan Katrine, velkommen i klubben :)

Det er sgu bare med at tage sig sammen. jeg er selv en vattet kagearm som falder i med begge ben gang på gang, men det duer bare ikke, fyyyyyyy

En rigtig god ide med zumba. Det er vigtigt at få sig rørt - og at det er noget man kan lide at lave så gir det bedre motivation så håber du kommer til at synes det er sjovt men også hårdt ;)

Vi må også være gode til at inspirerer hinanden - evt komme med opskrifter :)

Anmeld

22. oktober 2010

sarahb

jeg er med ligeså snart jeg har født...

Jeg skal dog ikke på slankekur, det kan jeg simpelthen ikke og har slet ikke motivation for slankekur. Men jeg skal træne rigtig meget (hverdag næsten) og tænke over hvad jeg spiser. Er allerede sluppet sodavanden, men chokoladen hænger på mig som jeg ved ikk hvad.. hihi.. Jeg skal stadig ha mine rundstykker og det jeg nu ellers elsker af aftensmad. Men så må vi se om det giver udslag.....

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

sarahb skriver:

jeg er med ligeså snart jeg har født...

Jeg skal dog ikke på slankekur, det kan jeg simpelthen ikke og har slet ikke motivation for slankekur. Men jeg skal træne rigtig meget (hverdag næsten) og tænke over hvad jeg spiser. Er allerede sluppet sodavanden, men chokoladen hænger på mig som jeg ved ikk hvad.. hihi.. Jeg skal stadig ha mine rundstykker og det jeg nu ellers elsker af aftensmad. Men så må vi se om det giver udslag.....

Lyder godt at du også vil joine os - træning er også bare super vigtigt. Ingen tvivl om det - faktisk tror jeg på at træning virker bedre end hårde slankekurer. jeg vil også mene det er ok at spise lidt søde sager, men at holde det på et fornuftigt plan. Ingen tvivl om at vi alle godt ved når vi spiser noget vi ikke burde og når vi spiser mere end hvad godt er!

Anmeld

22. oktober 2010

sarahb

Vinker skriver:

Lyder godt at du også vil joine os - træning er også bare super vigtigt. Ingen tvivl om det - faktisk tror jeg på at træning virker bedre end hårde slankekurer. jeg vil også mene det er ok at spise lidt søde sager, men at holde det på et fornuftigt plan. Ingen tvivl om at vi alle godt ved når vi spiser noget vi ikke burde og når vi spiser mere end hvad godt er!

ja nemlig. og bare det at få rørt sig er da også bare dejligt.. ¨

Knus Sarah der spiser rundstykker med pålægs chokolade.. YUMMMI

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

sarahb skriver:

ja nemlig. og bare det at få rørt sig er da også bare dejligt.. ¨

Knus Sarah der spiser rundstykker med pålægs chokolade.. YUMMMI

Åh ti stille, er monster sulten, men sidder her i noget jobklub uden mad og drikke. sidder bare og glor ind i en skærm.

Ikke sundt ikke at ha fået morgenmad - sidder og drømmer en en kæmpe lækker brunch med det hele, mums

ja man har det jo super godt med sig selv når man får sig rørt - en fantastisk følelse af velvære og god samvittighed ;)

Anmeld

22. oktober 2010

sarahb

Vinker skriver:

Åh ti stille, er monster sulten, men sidder her i noget jobklub uden mad og drikke. sidder bare og glor ind i en skærm.

Ikke sundt ikke at ha fået morgenmad - sidder og drømmer en en kæmpe lækker brunch med det hele, mums

ja man har det jo super godt med sig selv når man får sig rørt - en fantastisk følelse af velvære og god samvittighed

ejjj undskyld jeg sidder og gnasker i et æble

Anmeld

22. oktober 2010

Vinker

sarahb skriver:

ejjj undskyld jeg sidder og gnasker i et æble

Æble lyder bedre og ikke helt så fristende :p

Anmeld

22. oktober 2010

sarahb

Vinker skriver:

Æble lyder bedre og ikke helt så fristende :p

nemlig hihi og en riskiks... Knas tør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.