N&J skriver:
Når folk fra plejehjem kan holde jul hjemme ved deres familier så kan I vel også, tænker lidt at det bliver den samme disskussion hvert år, så jeg ville holde julen selv og så invitere, og hvis det er for besværligt for dine forældre, jamen hvad så med at låne et sted hvor det ikke er et problem for dem med trappen, så kan de alle komme, jeg syntes faktisk ikke det ville være fair overfor din kæreste at tage hjem til dine forældre og jeg syntes ikke det ville være fair overfor dig at tage hjem til hans mor.. så et kompromis hvor det er jer der holder og så invitere ville være mest fair, og så må I finde en løsning på trappeproblemet.. men hvis du har flere søskene, hvorfor så ikke holde julen hjemme ved en af dem med dine forældre og din svigermor, så kan alle tage hjem når de vil..
Det er tros alt kun en dag om året...
Enig............
Herhjemme har vi næsten samme problemstilling..............og vi har nu i 4 år holdt jul herhjemme, og har inviteret. Svigermor har sagt nej tak hver gang, men det er så hendes valg, som jeg på ingen måde tager på mig ( det har jeg måtte lære).
Mette
Anmeld