Anonym skriver:
Ja, det kan jeg godt se er lidt svært. Det er osse det jeg synes er så irriterende altså... At man kan komme i knibe på den måde, at det et enkelt år simpelthen ikke kan lade sig gøre, at være hos dem det var planlagt hos...
Årh altså, hvorfor kan man ikke bare holde en stille og rolig juleaften hos sig selv uden alle de skide problemer... Hvor ville det da være hyggeligt. Jeg synes i hvert fald det var hyggeligt og stille, roligt og afslappende sidste år, hvor vi var alene.. Måske hænger det sammen med at jeg aldrig har holdt en jul helt alene med mine forældre og søskende..kun én gang, hvor der så kom gæster ret tidligt på aftenen fordi de syntes det var så trist at vi sad alene... Og det var den bedste jul ever, indtil der kom gæster!!! ØV.
Et eller andet sted har jeg det sådan at hvis vi ska holde nytår ved en af hans forældre i år så må det være det, for ellers kommer der ged i hele vores "system" og det orker jeg heller ikk... Nu ved jeg heller ikk 100% hvordan julen kommer til og se ud med hensyn til min graviditet, da jeg fødte 1. gang 2 måneder for tidligt... Og ville det ske igen (som jeg forhåbentligt ikk gør) så er det lige omkring jul...
Vi havde snakket om og holde selv, men et eller andet sted, hvor fedt er det og holde jul 3 mennesker... Jeg zyz ikk det lyder ret hyggeligt, og det er jo oz en stor vigtighed for mig (altså hyggen)
Vi havde oz snakket om og invitere begge sider af forældre, meeen det holder pengepungen ikk til i år, så den er droppet igen...
Men er nu glad for at vi fra starten aftalte og skiftes imellem forældrene... Det gør det meget nemmere, hvis man kan det...
Men håber da at i kommer til den bedste beslutning/løsning...
Anmeld