ser i programmet fængslet på DR1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Pige2009

karina pigen skriver:

eej så flovt at sige det her men jeg er ik så god til flotte ord.. så aner ik lige hvad implicit lige betyder.

ingen skam i at indrømme det selv.. hehehe

Det er mig, der undskylder mit ordvalg så. Min kommentar til Charlotte var noget indforstået mellem os og af privat karakter. Jeg beklager...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Ha ha, jeg tænkte det, men ville ikke lige vade i det

Det er helt ok. Forøvrigt kommer der forhåbentlig en positiv update inden længe, der er bare lige et par ting, jeg skal have afklaret først...

Undskyld, Wamse for indbrud i din tråd!

Anmeld

21. oktober 2010

karina pigen

Baagøe skriver:

Forøvrigt handler det i min optik ikke om at dømme, men det handler om, hvad der er rigtigt og forkert...

ja men som sagt det kan bare meget nemt blive vendt op og ned itakt med hele ens liv og hverdagen bliver vendt på vrange..

og som snakket har været inde på handler det om at bryde reglerne. men heller en mobil telefon end stoffer, våben, sprut, og andre ting som indsatte tit for smulget ind..

Anmeld

21. oktober 2010

SHERO

karina pigen skriver:

helt enig..

men tror bare ik ord kan beskrive hvordan det er at ha en elskede eller en søn i fængsel.. selvom man godt ved hvad der er forkert, gør man tit det der får dagen til at gå lettere.

og så er det så let at dømme nå man sidder på den anden side...

Helt enig... Jeg har (sorry to say) meget lidt tilovers for det danske retssystem, især når det kommer til varetægtsfængsling, som næsten tangere psykisk tortur...

Det er slet slet ikke sjovt at sidde på den anden side, og se sine kære falde fra hinanden...

Anmeld

21. oktober 2010

karina pigen

Baagøe skriver:

Det er mig, der undskylder mit ordvalg så. Min kommentar til Charlotte var noget indforstået mellem os og af privat karakter. Jeg beklager...

det gør nu ik noget.. nogen ord har mit ordforråd bare ik helt opfattet.. det sker jo..

men jeg forstår jeres holdning fuld ud og har nok også selv delt dem.. Men ting ændre sig are ud fra de situationer man kommer ud i ..og lige denne situation havde jeg aldrig regnet med at jeg skulle stå i.. 

Anmeld

21. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Det er helt ok. Forøvrigt kommer der forhåbentlig en positiv update inden længe, der er bare lige et par ting, jeg skal have afklaret først...

Undskyld, Wamse for indbrud i din tråd!

Nåååååå, det glæder jeg mig til

Er det ikke efterhånden vores specialitet?? Vi crasher i flæng

Anmeld

21. oktober 2010

LenaJohansen

Det må virkelig være flovt at alt sådan noget foregår.. Jeg kan sige så meget at jeg ved det foregår hver evig eneste dag.. Høre så meget om det.. Og det er forkasteligt at der ikke bliver strammet op på reglerne... Mener f.eks at hvis man blir taget med en mobil som indsat er der vidst en bøde på en 50'er... Og det samme hvis der blir taget stoffer og drukket.. Ved det er sådan i sønderomme hvertfald... Har en kæreste der sidder der og han er ret meget inde i alle de regler, han opføre sig heldigvis pænt derinde.. 

Men det der er endnu mere sindsygt er sådanset at man aldrig bliver tjekket når man skal ind på besøg. Når jeg har haft min håndtaske med f.eks, bliver den aldrig tjekket.. Jeg kunne nemt hvis jeg ville, smugle noget med ind.. Gør det dog ikke... Men vagterne burde stramme noget mere op på reglerne, hvertfald i de åbne fængsler...

Det er for nemt at sidde i fængsel i Danmark nu til dages... 

Anmeld

21. oktober 2010

LenaJohansen

Det må virkelig være flovt at alt sådan noget foregår.. Jeg kan sige så meget at jeg ved det foregår hver evig eneste dag.. Høre så meget om det.. Og det er forkasteligt at der ikke bliver strammet op på reglerne... Mener f.eks at hvis man blir taget med en mobil som indsat er der vidst en bøde på en 50'er... Og det samme hvis der blir taget stoffer og drukket.. Ved det er sådan i sønderomme hvertfald... Har en kæreste der sidder der og han er ret meget inde i alle de regler, han opføre sig heldigvis pænt derinde.. 

Men det der er endnu mere sindsygt er sådanset at man aldrig bliver tjekket når man skal ind på besøg. Når jeg har haft min håndtaske med f.eks, bliver den aldrig tjekket.. Jeg kunne nemt hvis jeg ville, smugle noget med ind.. Gør det dog ikke... Men vagterne burde stramme noget mere op på reglerne, hvertfald i de åbne fængsler...

Det er for nemt at sidde i fængsel i Danmark nu til dages... 

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

karina pigen skriver:

det gør nu ik noget.. nogen ord har mit ordforråd bare ik helt opfattet.. det sker jo..

men jeg forstår jeres holdning fuld ud og har nok også selv delt dem.. Men ting ændre sig are ud fra de situationer man kommer ud i ..og lige denne situation havde jeg aldrig regnet med at jeg skulle stå i.. 

Nej sådan er det jo desværre engang imellem - vi bliver stillet over for nogle udfordringer her i livet.

Held og lykke fremover.

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Nåååååå, det glæder jeg mig til

Er det ikke efterhånden vores specialitet?? Vi crasher i flæng

Jeps.

Vi må hellere til at holde lav profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.