ser i programmet fængslet på DR1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

wamse

A. skriver:

jeg plejer at se det og skal til at se den når jeg er færdig med se bubber idioten

Jeg er lige hoppet over for at se Bubber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

betjenten

wamse skriver:

Er fuldstændig enig med dig

Dejligt  Og ja det er for pinligt med hende moderen!!! Håber sgu ikke at hun kommer ind igen....

Anmeld

21. oktober 2010

Stumpen

wamse skriver:

Anmeld

21. oktober 2010

A.

wamse skriver:

haha det er en god program men forkert vært haha jeg har pauset fængslet så ser dem efter basta først

Anmeld

21. oktober 2010

wamse

betjenten skriver:

Dejligt  Og ja det er for pinligt med hende moderen!!! Håber sgu ikke at hun kommer ind igen....

Jamen jeg håber også at der bliver konsekvenser, når man bevidst vælger at bryde regler.

Hvis man ikke som pårørende viser at man ikke tolererer denne opførsel, hvordan skulle den indsatte så forstå at man skal ændre sin adfærd Kan godt være at hans mor synes det er en lille ting, men det er da at vise ham at det er ok at bryde regler.....

Anmeld

21. oktober 2010

karina pigen

jaaa okay  jeg har nok en lidt anden holding, nu har min mand desværre selv siddet lige i præsis det fængsel.

ved godt det med mobiler i nogen tilfæle bliver brugt til at true vidner og de telefoner der kan tage billeder kan bevise en ensat sidder et bestemt sted.. men ikke alle dfanger er så gak gak at de bruger mobilen til den slags.. min kæreste fik en ind efter at havde siddet på afdelling 15, som selvom den ik må bliver brugt som en halvlukket afdelling for dem der afsoner korte domme.. ( det var så kun lige der der var plads da han kom)  men min fik den ind for at kunne sms med ar mig når tingene svære og han var ked af det samt billeder af mig og hans familie..

men han fik hurtig lov til at få fastnet telefon og internet og så kom telefonen ud..

ved godt de sidder der inde på grund af de har lavet lort og at det ikk er meningen det skal være en ferie koloni ( hvilke det bestemt heller ik er) men hold kæft hvor hvor hjælper dem på den anden side selv om de ik må ( de får en bøde hvis telefonen bliver opdaget)...

heldigvis findes der indsatte som har lavet  en dum ting men har lært af sine fejl og det at være frihedsberøvet...heldigvis

fatter heller ik at de er så dumme at de viser gemmesteder fænglet ser sgu da programmet igennem INDEN det bliver sendt ud..

Anmeld

21. oktober 2010

betjenten

wamse skriver:

Jamen jeg håber også at der bliver konsekvenser, når man bevidst vælger at bryde regler.

Hvis man ikke som pårørende viser at man ikke tolererer denne opførsel, hvordan skulle den indsatte så forstå at man skal ændre sin adfærd Kan godt være at hans mor synes det er en lille ting, men det er da at vise ham at det er ok at bryde regler.....

Ja gu skal der være konsekvenser!!! Men hvis bare alle tænkte som dig og mig, ja så ville alt sgu være meget nemmere  

Anmeld

21. oktober 2010

wamse

karina pigen skriver:

jaaa okay  jeg har nok en lidt anden holding, nu har min mand desværre selv siddet lige i præsis det fængsel.

ved godt det med mobiler i nogen tilfæle bliver brugt til at true vidner og de telefoner der kan tage billeder kan bevise en ensat sidder et bestemt sted.. men ikke alle dfanger er så gak gak at de bruger mobilen til den slags.. min kæreste fik en ind efter at havde siddet på afdelling 15, som selvom den ik må bliver brugt som en halvlukket afdelling for dem der afsoner korte domme.. ( det var så kun lige der der var plads da han kom)  men min fik den ind for at kunne sms med ar mig når tingene svære og han var ked af det samt billeder af mig og hans familie..

men han fik hurtig lov til at få fastnet telefon og internet og så kom telefonen ud..

ved godt de sidder der inde på grund af de har lavet lort og at det ikk er meningen det skal være en ferie koloni ( hvilke det bestemt heller ik er) men hold kæft hvor hvor hjælper dem på den anden side selv om de ik må ( de får en bøde hvis telefonen bliver opdaget)...

heldigvis findes der indsatte som har lavet  en dum ting men har lært af sine fejl og det at være frihedsberøvet...heldigvis

fatter heller ik at de er så dumme at de viser gemmesteder fænglet ser sgu da programmet igennem INDEN det bliver sendt ud..

Min eksmand har også siddet inde mens vi var sammen, men jeg ville aldrig tage en tlf med ind til ham, fordi jeg ikke ville bryde de regler der var omkring ham.

Kan sagtens nikke genkendende til det du siger, men synes bare ikke det er ok at smugle en mobil ind uanset hvad.

Anmeld

21. oktober 2010

karina pigen

betjenten skriver:

Må indrømme at jeg som fængselsbetjent, i den grad KRUMMER tæer!!! Det er jo under al kritik at de indsatte får lov til at "grine" bag personalets ryg, men sådan er det jo desværre i disse sparetider... Håber at der sker noget, hvis altså de høje herre ser programmet!!

tror de højre herre ser det. kan huske det første program var der meget snak om hash i fængslerne efter de havde vist på åben skærm hvor let det er for de indsatte at få fat i det og hvor åbenlyst de ryger det..

tror desværre det er en kamp der bliver svær at komme til livs. de ved sgu godt hvem der ryger og men i disse spare tider hvor der er fære på arbejde er det svært tror jeg at fange dem alle..

synes tit man høre folk sige at hvis man fjerner hashen helt at så ville man få mange flere indsatte der ik kunne styre deres temperman ( ik fordi det skulle være en grund til at ik komme det til livs) 

Anmeld

21. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

OMG ja! Synes det var dybt forkasteligt, at hun gjorde det Tænk at nogen vil gøre det for åben skærm oven i købet...

Hun er vist ikke for klog - og det må sønnen have arvet, siden han sidder der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.