jaaa okay jeg har nok en lidt anden holding, nu har min mand desværre selv siddet lige i præsis det fængsel.
ved godt det med mobiler i nogen tilfæle bliver brugt til at true vidner og de telefoner der kan tage billeder kan bevise en ensat sidder et bestemt sted.. men ikke alle dfanger er så gak gak at de bruger mobilen til den slags.. min kæreste fik en ind efter at havde siddet på afdelling 15, som selvom den ik må bliver brugt som en halvlukket afdelling for dem der afsoner korte domme.. ( det var så kun lige der der var plads da han kom) men min fik den ind for at kunne sms med ar mig når tingene svære og han var ked af det samt billeder af mig og hans familie..
men han fik hurtig lov til at få fastnet telefon og internet og så kom telefonen ud..
ved godt de sidder der inde på grund af de har lavet lort og at det ikk er meningen det skal være en ferie koloni ( hvilke det bestemt heller ik er) men hold kæft hvor hvor hjælper dem på den anden side selv om de ik må ( de får en bøde hvis telefonen bliver opdaget)...
heldigvis findes der indsatte som har lavet en dum ting men har lært af sine fejl og det at være frihedsberøvet...heldigvis
fatter heller ik at de er så dumme at de viser gemmesteder fænglet ser sgu da programmet igennem INDEN det bliver sendt ud..
Anmeld