ser i programmet fængslet på DR1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.312 visninger
41 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

wamse

Elsker at se programmer som det.

Hmm så tager hans gamle mor en mobil med ind til ham selvom det er forbudt, det synes jeg sgu er vildt dårlig, og håber at dem som udsteder besøgstilladelser ser dette, for så kommer hun vel ikke på besøg igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Ina33

Ja jeg ser det også, total dårlig stil af moren. Men jeg synes nu alligevel det er lidt sødt...

Anmeld

21. oktober 2010

Stumpen

Ser det også og undre mig over at flere af langtidsfangerne afslører så mange hemmeligheder som f.eks. gemmested til mobil..

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

wamse skriver:

Hmm så tager hans gamle mor en mobil med ind til ham selvom det er forbudt, det synes jeg sgu er vildt dårlig, og håber at dem som udsteder besøgstilladelser ser dette, for så kommer hun vel ikke på besøg igen.

OMG ja! Synes det var dybt forkasteligt, at hun gjorde det Tænk at nogen vil gøre det for åben skærm oven i købet...

Anmeld

21. oktober 2010

Fines mor

wamse skriver:

Jeg var også lige oppe og ringe over den mobil *G*

Anmeld

21. oktober 2010

wamse

Loppe skriver:

Ja jeg ser det også, total dårlig stil af moren. Men jeg synes nu alligevel det er lidt sødt...

Synes bare at det er total naivt af hende, at tro at mobilen er en uskyldig ting, for den kan da bruges til true vidner osv. med.

Generelt synes jeg bare at man som forældre børn vise sig som gode rollemodeller, også når det gælder for en mand, der burde vide bedre efterhånden

Anmeld

21. oktober 2010

lisbethita

wamse skriver:

Jeg har heller ikke skiftet kanal efter sporløs, hi hi, så jeg ser det også. Jaaah...det var da ikke videre klogt af hende, tænkte jeg også, hi hi!! 

Jeg har faktisk ikke set det før, skal jeg indrømme...

Anmeld

21. oktober 2010

betjenten

wamse skriver:

Må indrømme at jeg som fængselsbetjent, i den grad KRUMMER tæer!!! Det er jo under al kritik at de indsatte får lov til at "grine" bag personalets ryg, men sådan er det jo desværre i disse sparetider... Håber at der sker noget, hvis altså de høje herre ser programmet!!

Anmeld

21. oktober 2010

wamse

betjenten skriver:

Må indrømme at jeg som fængselsbetjent, i den grad KRUMMER tæer!!! Det er jo under al kritik at de indsatte får lov til at "grine" bag personalets ryg, men sådan er det jo desværre i disse sparetider... Håber at der sker noget, hvis altså de høje herre ser programmet!!

Er fuldstændig enig med dig

Anmeld

21. oktober 2010

A.

jeg plejer at se det og skal til at se den når jeg er færdig med se bubber idioten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.