ser i programmet fængslet på DR1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Hun er vist ikke for klog - og det må sønnen have arvet, siden han sidder der

Ser i hvert fald sådan ud. Sikke et forbillede for sine børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

karina pigen

wamse skriver:

Min eksmand har også siddet inde mens vi var sammen, men jeg ville aldrig tage en tlf med ind til ham, fordi jeg ikke ville bryde de regler der var omkring ham.

Kan sagtens nikke genkendende til det du siger, men synes bare ikke det er ok at smugle en mobil ind uanset hvad.

det aldrig rart at bryde regler.. og slet ikk enår man ved at det kun har konsevenser for ham sidder inde.. nu var det ik mig der tog den med ind.. 1 fordi jeg var mega kylling 2 fordi jeg ik ville ha han skulle få ballade derinde.. men jeg er glad for at han fik den, for det hjalp ham SÅ meget i en rigtig hård tid og det hjalp mig og hans familie..

de indsatte får os af vide at HVIS de vælger at tage en mobil med en.. at så skal de gemme den de skal ik lade den ligge fremme bruge den når vagterne har deres rutine rute for opdager de det så SKAL de handle.. nu var min kæreste en meeget nem indsat o fik kun gode udtaler  gjorde hvad der blev sagt ( meeget nem afsoning i forhold til andres) og han lyttede efter  gemte den altid væk brugte den kun om aften.. men ja det er da forkert

men fuck det svært at den stærke love rytte når man selv sidder og har et behov for mere kontakt og synes det hele er noget lort.

det jo ik os som pårørende der har valgt den beslutning vores kære tog da han valgte at bryde loven... men det fandme os der bliver straffet os..

Anmeld

21. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Ser i hvert fald sådan ud. Sikke et forbillede for sine børn

Det er jo pinligt.... Men altså, en mor kan vel godt være blind for sin lille dengses fejl og mangler.....

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Det er jo pinligt.... Men altså, en mor kan vel godt være blind for sin lille dengses fejl og mangler.....

Ja, som en kvinde for sin elskede

Anmeld

21. oktober 2010

wamse

karina pigen skriver:

det aldrig rart at bryde regler.. og slet ikk enår man ved at det kun har konsevenser for ham sidder inde.. nu var det ik mig der tog den med ind.. 1 fordi jeg var mega kylling 2 fordi jeg ik ville ha han skulle få ballade derinde.. men jeg er glad for at han fik den, for det hjalp ham SÅ meget i en rigtig hård tid og det hjalp mig og hans familie..

de indsatte får os af vide at HVIS de vælger at tage en mobil med en.. at så skal de gemme den de skal ik lade den ligge fremme bruge den når vagterne har deres rutine rute for opdager de det så SKAL de handle.. nu var min kæreste en meeget nem indsat o fik kun gode udtaler  gjorde hvad der blev sagt ( meeget nem afsoning i forhold til andres) og han lyttede efter  gemte den altid væk brugte den kun om aften.. men ja det er da forkert

men fuck det svært at den stærke love rytte når man selv sidder og har et behov for mere kontakt og synes det hele er noget lort.

det jo ik os som pårørende der har valgt den beslutning vores kære tog da han valgte at bryde loven... men det fandme os der bliver straffet os..

Jeg synes absolut også det var mega hårdt som pårørende, for jeg stod tilbage med et lille barn på 2 mdr, som havde kolik. Jeg stod helt alene og skulle klare en barnedåb, hvor jeg selv skulle lave alt maden. Men jeg vidste jo at det ville være hårdt. Så vi kunne snakke sammen når der var fri i telefonboksen.

Anmeld

21. oktober 2010

karina pigen

Baagøe skriver:

helt enig..

men tror bare ik ord kan beskrive hvordan det er at ha en elskede eller en søn i fængsel.. selvom man godt ved hvad der er forkert, gør man tit det der får dagen til at gå lettere.

og så er det så let at dømme nå man sidder på den anden side...

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

karina pigen skriver:

helt enig..

men tror bare ik ord kan beskrive hvordan det er at ha en elskede eller en søn i fængsel.. selvom man godt ved hvad der er forkert, gør man tit det der får dagen til at gå lettere.

Min kommentar til Charlotte var implicit

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

karina pigen skriver:

helt enig..

Forøvrigt handler det i min optik ikke om at dømme, men det handler om, hvad der er rigtigt og forkert...

Anmeld

21. oktober 2010

klmf

Baagøe skriver:

Ha ha, jeg tænkte det, men ville ikke lige vade i det

Anmeld

21. oktober 2010

karina pigen

Baagøe skriver:

Min kommentar til Charlotte var implicit

eej så flovt at sige det her men jeg er ik så god til flotte ord.. så aner ik lige hvad implicit lige betyder.

ingen skam i at indrømme det selv.. hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.