wamse skriver:
Min eksmand har også siddet inde mens vi var sammen, men jeg ville aldrig tage en tlf med ind til ham, fordi jeg ikke ville bryde de regler der var omkring ham.
Kan sagtens nikke genkendende til det du siger, men synes bare ikke det er ok at smugle en mobil ind uanset hvad.
det aldrig rart at bryde regler.. og slet ikk enår man ved at det kun har konsevenser for ham sidder inde.. nu var det ik mig der tog den med ind.. 1 fordi jeg var mega kylling 2 fordi jeg ik ville ha han skulle få ballade derinde.. men jeg er glad for at han fik den, for det hjalp ham SÅ meget i en rigtig hård tid og det hjalp mig og hans familie..
de indsatte får os af vide at HVIS de vælger at tage en mobil med en.. at så skal de gemme den de skal ik lade den ligge fremme bruge den når vagterne har deres rutine rute for opdager de det så SKAL de handle.. nu var min kæreste en meeget nem indsat o fik kun gode udtaler gjorde hvad der blev sagt ( meeget nem afsoning i forhold til andres) og han lyttede efter gemte den altid væk brugte den kun om aften.. men ja det er da forkert
men fuck det svært at den stærke love rytte når man selv sidder og har et behov for mere kontakt og synes det hele er noget lort.
det jo ik os som pårørende der har valgt den beslutning vores kære tog da han valgte at bryde loven... men det fandme os der bliver straffet os..
Anmeld