Den gravide mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

MamaLook

Hej

Jeg har svaret, at jeg er glad for min mave... MEN det er egentlig først her på det sidste, hvor det er mere "okay" ar være så stor. Gennem næsten hele graviditeten har folk været overraskede over, at jeg ikke var længere henne. Det, synes jeg, har været ret ubehageligt, for man føler sig sq lidt som en kæmpe-fed hval..

Jeg er i dag 29+4 (og billedet nedenfor blev taget igår). Jeg har taget 10 kg på allerede.. Det skal lige tilføjes, at jeg er 1,60 m høj og afstanden fra kønsben til sternum (som vist normalt hedder brystben?) er kort..

Jeg er i hvert fald glad for, jeg ikke er den eneste, der føler sig stor - jeg har virkelig brugt megen krudt på at sammenligne min mave med andres..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

SiljasMor

Jeg var også MEGET glad for min mave.. Elsker gravide maver..

Jeg glæder mig os til den lille bule jeg har nu, blir STØRRE

Her er det dagen før jeg føder i uge 40

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. oktober 2010

MORJESPERSEN

her er min mave 8 timer inden jeg føder minr to dejlige princesser, jeg syndes det var en dejlig man´ve og savner de to små de bare spakkede løs i maven, måske man snart skulle igang igen

Anmeld

23. oktober 2010

saxa

Ja jeg var tilfreds Da jeg ventede min datter begyndte maven først at bule omkring uge 20 og så gik det ellers stærkt!! Blev enorm og tog over 20kg på.. Og det sad alle vegne.. Her 2.gang med min søn gik det hurtigere med at bule ud men det sad tilgængæld kun på maven.. Og kunne passe mine cowboy bukser under hele graviditeten - men der tog jeg også "kun" 10kg på.. Sys der var meget stor forskel på mine graviditeter..

Anmeld

23. oktober 2010

Moar2011

- oh my god, håber inderligt også at jeg får en lille mave for er også en lille dame heh ..

selv nu hvor jeg er 9+2, føler jeg mig stor :s - så er sku lidt nervøs for om min mave blir så stor at jeg ikk kan gå heh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.