Den gravide mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

4kløver

Her er jeg så i uge 18 og om aften hvor hun blev født om morgen.. syndes ikke min mave var stor som jeg havde håbet

men håber at jeg bliver stor næste gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Pige2009

Mette:)) skriver:

Hehe, hvor er du vild & du var slet ikke bange for der skulle ske Baby noget?
Jeg springer faldskærm, og har fået besked på at det må jeg absolut ikke nu, i tilfælde af der skulle ske noget!

Næ, egentlig ikke, for jeg havde jo ingen mave, så bebs lå rigtig godt beskyttet Faldskærm er nok også lidt mere vildt end håndbold og fodbold, men vildt fedt at gør tør. Jeg ville ønske jeg turde!

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Baagøe skriver:

Ja, det er også utroligt. Man kan faktisk først rigtig se det her, hvor jeg er i uge 30, men stadig meget lille

Hold da op, vildt man næsten ikke kan se din mave og så du er 30 uger henne?  

Og jeg syntes jeg havde en lille mave....

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Jeg er nu okay tilfreds med min mave.. Kommer til at savne den når den ikke er der mere.. (forhåbentlig inden alt for længe..) Dog syntes jeg godt den kunne have set lidt mere gravid ud..

Her er min i uge 38+1, den er ikke blevet større siden og er nu 40+2..

Anmeld

22. oktober 2010

SussieThyssen

hc=k skriver:

Jeg synes simpelthen bare at en gravid mave er det mest fantastiske i verden og jeg er så facineret over hvor stor forskel der er på dem.
Jeg følte aldrig at jeg blev så stor da jeg var gravid og jeg er faktisk lidt "skuffet" nu hvor jeg tænker tilbage.
Hvordan havde/har i det med jeres mave??

Jeg har elsket alle mine 3 store maver, selvom de var kæmpestore og temmeligt besværlige, især de sidste par måneder.
Jeg har det selv som dig, jeg ELSKER gravide kvinder/maver.
De er så fantastiske og smukke, og jeg tror aldrig jeg kommer "over" hvor facineret jeg er af dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

sophieamalia skriver:

Hold da op, vildt man næsten ikke kan se din mave og så du er 30 uger henne?  

Og jeg syntes jeg havde en lille mave....

Ja, jeg har næsten heller ikke oplevet noget lignende Men dejligt med en lille mave

Anmeld

22. oktober 2010

CiSo

Baagøe skriver:

Ja, jeg har næsten heller ikke oplevet noget lignende Men dejligt med en lille mave

Selvfølgelig, det er kun positivt.. Er selv medlem af klubben med en lille mave nemlig, dog større end din...

Anmeld

22. oktober 2010

Maddox

Min mave blev ret hurtigt stor begge gange (især 2. gang) og endte med at blive enorme inden fødslen

Jeg har været ret godt tilfreds med selve maven, da der overhovedet ikke har været nogen tvivl om, at jeg VAR gravid og samtidig sad det meste midt på maven, trods jeg tog henholdsvis 25 kg og 17 kg på.   

Begge billeder er fra graviditeten med min søn, men min mave så nøjagtigt lige sådan ud, som med min datter

1. billede: 14-15 uger henne.

2+3 billede: Dagen før igangsættelse (37+1)

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

sophieamalia skriver:

Selvfølgelig, det er kun positivt.. Er selv medlem af klubben med en lille mave nemlig, dog større end din...

Kender heller ingen med så lille en mave så langt henne

Anmeld

23. oktober 2010

Magsen

ja jeg kan ikke sige den 'var' for stor endnu men den ER for stor, kan ikke lide den, den er i vejen hele tiden og hader den endnu mere nu hvor der er begyndt at komme strækmærker over det hele og så tanken om at det ikke engang er slut endnu og for hver dag der går kommer der jo flere strækmærker ..

har så også taget hele 18 kg på ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.