Den gravide mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er/var du tilfreds med din gravide mave??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.588 visninger
34 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

hc=k

Jeg synes simpelthen bare at en gravid mave er det mest fantastiske i verden og jeg er så facineret over hvor stor forskel der er på dem.
Jeg følte aldrig at jeg blev så stor da jeg var gravid og jeg er faktisk lidt "skuffet" nu hvor jeg tænker tilbage.
Hvordan havde/har i det med jeres mave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Jeg er RIGTIG godt tilfreds med min mave - efterhånden er den dog i vejen hele tiden, men ELSKER den

Anmeld

21. oktober 2010

NessaXenia

nu er jeg 'desværre' ikke højgravid, endnu.. men min buler allerede ret meget syntes jeg, - også om morgenen.. så tror den blir stoooor.. glæder mig til at den blir stor, tiden går jo bare langsomt..

Anmeld

21. oktober 2010

BabyStella!

hc=k skriver:

Jeg synes simpelthen bare at en gravid mave er det mest fantastiske i verden og jeg er så facineret over hvor stor forskel der er på dem.
Jeg følte aldrig at jeg blev så stor da jeg var gravid og jeg er faktisk lidt "skuffet" nu hvor jeg tænker tilbage.
Hvordan havde/har i det med jeres mave??

Jeg har svaret "Ja, meget", men det var mere til sidst. Jeg begyndte nemlig først og få mave på da jeg var ca.  6½ mdr. henne, og da maven kom, var jeg bare glad

Anmeld

21. oktober 2010

Camillee

Jeg har svaret - ja meget.
Jeg elskede min mave, på trods af strækmærker  fødte 6 uger fortidligt så nåede ikke at blive kæmpe stor eller blive træt af den (: .

Anmeld

21. oktober 2010

Ryberg

Jeg var også meget tilfreds med min gravide mave.... bare ikke resten af kroppen, havde så meget vand i den pga. svangerskabsforgiftningen... men maven var fin

Billede 1 er uge 35

Billede 2 er uge 37 (3 dage før jeg fødte)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

JustMe

Nina Sophia skriver:

nu er jeg 'desværre' ikke højgravid, endnu.. men min buler allerede ret meget syntes jeg, - også om morgenen.. så tror den blir stoooor.. glæder mig til at den blir stor, tiden går jo bare langsomt..

Samme hér. Tror og håber, jeg bliver meget tilfreds med min mave. Den er dog også allerede ret stor; formentlig pga væske og oppustethed, da jeg spiser flere kulhydrater nu end før graviditeten.

Er lidt pinlig over at have så meget mave allerede som 1. gangsgravid 

Anmeld

21. oktober 2010

B&J

Nu er jeg jo en stor pige så troede faktisk aldrig jeg ville kunne se jeg var gravid men jo jo det fik jeg lov af se måtte få større bukser og kunne ikke spænde min jakke hihihihih så selv om jeg ikke havde den dejlige mave alle andre har så havde jeg mine baby bule og det var fantastisk og folk kunne se jeg var gravid og ikke bar taget kg på

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

Jeg var godt tilfreds med min mave og kunne passe mit eget tøj til jeg fødte

Billede 1 - 20. uge (19+3) og halvvejs
Billede 2 - 43. uge (42+0) og fødte 12 timer efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

Laulund87

Jeg var meget tilfreds

Lyder nok lige en tand for selvglad, men jeg var en af dem med en bold på maven Bagfra kunne man ikke se jeg var gravid og jeg kunne passe alt mit tøj, hvis ikke det var for maven Jeg tog også kun 9 kg på..

Så ja jeg var meget glad for min gravide mave og saaaaaavner den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.