Den gravide mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

LIZO

jeg har været megt tilfred med mine maver første gang var jeg noget størrer end 2 gang

første billed er få dage før fødslen- ( har ikke så menga billeder af maven fra den omgang) og det var 28 gader så kunne ikke holde ud af ha tøj på

2 billed er taget aften før jeg blev sat i gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Mus84

Baagøe skriver:

Jeg var godt tilfreds med min mave og kunne passe mit eget tøj til jeg fødte

Billede 1 - 20. uge (19+3) og halvvejs
Billede 2 - 43. uge (42+0) og fødte 12 timer efter

Hej, jeg blev altså lige nødt til at kommentere dit billede er du virkelig i uge 20 på billede 1 det er jo helt vildt man kan jo næsten ikke se du er gravid.. ??

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Mus84 skriver:

Hej, jeg blev altså lige nødt til at kommentere dit billede er du virkelig i uge 20 på billede 1 det er jo helt vildt man kan jo næsten ikke se du er gravid.. ??

Ja, det er også utroligt. Man kan faktisk først rigtig se det her, hvor jeg er i uge 30, men stadig meget lille

Anmeld

22. oktober 2010

Mathilde

Jeg var meget glad for min mave og jeg savnede den frygteligt i starten. Jeg ville helst bare proppe ungen op igen

Savner stadig min mave af og til...

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Nej jeg var/er ikke tilfreds med min mave. Jeg synes ikke jeg er pæn gravid. desværre. Men pyt pyt det der kommer ud af den grimme mave er jo helt vidunderligt. Faktisk synes jeg ikke der særlig mange pæne gravide mavse  Jeg ved godt man siger at gravide kvinder er noget af det smukkeste men det synes jeg ikke 

Anmeld

22. oktober 2010

Bruus

Holy Moly hvor er det vildt at du er i uge 20 på det første billede
Du ser jo flot slank og slet ikke gravid ud!! Hehe... savnede du ikke maven? Eller var du tilfreds med størrelsen?
Jeg må indrømme at jeg håber at jeg får en fin gravid mave hurtigt

Baagøe skriver:

Jeg var godt tilfreds med min mave og kunne passe mit eget tøj til jeg fødte

Billede 1 - 20. uge (19+3) og halvvejs
Billede 2 - 43. uge (42+0) og fødte 12 timer efter

Anmeld

22. oktober 2010

Englepigen

Jeg var meget tilfreds med min. Jeg fik ikke nogle strækmærker og jeg tog ikke rigtig på. Det her billede er jeg i uge 33 - 3 uger før jeg fødte.

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Mette:)) skriver:

Holy Moly hvor er det vildt at du er i uge 20 på det første billede
Du ser jo flot slank og slet ikke gravid ud!! Hehe... savnede du ikke maven? Eller var du tilfreds med størrelsen?
Jeg må indrømme at jeg håber at jeg får en fin gravid mave hurtigt

Jeg savnede den slet ikke Spillede også fodbold og håndbold til jeg var 24 uger henne

Anmeld

22. oktober 2010

Isabella_mor

jeg er rigtig glad for min mave..

men jeg er ikke glad for at det tit gør nas fordi at han skal sparke mig til plukfisk om natten så jeg ikke kan sove og har det som om jeg skal ørle og skide på samme tid..

i får da også lige et billede.. mit yndlings. der dog er et par uger gammelt .. fra 26+3

og er nu 29+1

Anmeld

22. oktober 2010

Bruus

Baagøe skriver:

Jeg savnede den slet ikke Spillede også fodbold og håndbold til jeg var 24 uger henne

Hehe, hvor er du vild & du var slet ikke bange for der skulle ske Baby noget?
Jeg springer faldskærm, og har fået besked på at det må jeg absolut ikke nu, i tilfælde af der skulle ske noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.