Jordemoderbesøg var bare SÅ godt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

tak og ilm

Du sender også bare en PB hvis du har lyst til at sludre..

Kram

Jamen det lyder bare super Smiler.. Ansøgte dig jo som ven herinde og kan se du har godkendt mig Mange tak hihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Dansker I Holland

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jo det må du

Jeg må altså sige, at jeg faktisk ønskede hende ud da jeg ramte 35+0 (selvom jeg ved det ikke er godt for dem, men var bare så spændt.. hihi) - Selvom det nok var smart nok hun blev derinde.. Hun kom så heller ikke før tid, men 4 dage over, hvilket var ok for var ikke heeeeeeelt vildt utålmodig der, men var sørme godt på vej..

HELD OG LYKKE med fødslen! det er en FANTASTISK oplevelse, hvis ikke du har andre børn Selv om man synes det gør skide ondt, så skal man sgu også nyde det lidt, for  det er sgu stort..

Hehe mange tak Jamen jeg har to børn i forvejen, men det er 3 år siden jeg fødte sidst, så jeg skal lige have genopfrisket hukommelsen igen hehe.. Jeg glæder mig bare SÅ meget til at h*n kommer ud Har pænt ondt i ryggen og plukveer osv Så det er knapt så fedt. Har dog ingen gener udover det hehe.. Ja jeg havde det på samme måde som dig da jeg kun var 35 uger henne griner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.