Jordemoderbesøg var bare SÅ godt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

jeg fødte dagen før termin... Håber også det bliver før termin denne gang, da jeg er så utålmodig, kunne slet ikk forstille mig at skulle gå over den magiske dato..

Hehe ok der var du heldig Første gang jeg fødte, da fødte jeg 1½ uge før termin så det var osse meget nice Denne gang håber jeg på at føde om max 2 uger hihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok der var du heldig Første gang jeg fødte, da fødte jeg 1½ uge før termin så det var osse meget nice Denne gang håber jeg på at føde om max 2 uger hihi...

jeg har haft en ide i mit hoved om jeg føder i 38 + men det er jo bare rent ønsketænkning.. hihi.. jeg må se hvad min jm siger her den 1/11 der skal jeg derop Glæder mig. Og så er det ovenikøbet min søns 2 års fødselsdag den dag.

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

jeg har haft en ide i mit hoved om jeg føder i 38 + men det er jo bare rent ønsketænkning.. hihi.. jeg må se hvad min jm siger her den 1/11 der skal jeg derop Glæder mig. Og så er det ovenikøbet min søns 2 års fødselsdag den dag.

Hihi ja det kunne da være fedt hvis det går i opfyldelse smiler.. Ja du må lige give en update på jdm besøg næste gang Næste gang jeg skal til jordemoder er jeg 38+2, så hun sagde til mig at det var spændende at se om vi når at ses inden jeg føder eller ej hehe..

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Hihi ja det kunne da være fedt hvis det går i opfyldelse smiler.. Ja du må lige give en update på jdm besøg næste gang Næste gang jeg skal til jordemoder er jeg 38+2, så hun sagde til mig at det var spændende at se om vi når at ses inden jeg føder eller ej hehe..

weeee. ja lad os se om vi når det..
Vi må lave et væddemål, hvem der føder først haha

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

måske vi mødes på fødegangen, vi skal begge føde på herlev

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

weeee. ja lad os se om vi når det..
Vi må lave et væddemål, hvem der føder først haha

Hihi ja det bliver vi nødt til Du skal til jdm til 1 november og jeg skal den 3 Så får vi at se hvem der popper baby ud først griner

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

hvem er din jordemoder?

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

hvem er din jordemoder?

Min jordemoder hedder Rikke Andersen Hvor er du fra ?

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Min jordemoder hedder Rikke Andersen Hvor er du fra ?

oki, min hedder Gabriella.

Jeg bor i husum lige på grænsen til herlev

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

oki, min hedder Gabriella.

Jeg bor i husum lige på grænsen til herlev

Ok Skal du så føde på herlev osse ? Smiler.. det skal jeg nemlig hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.