Jordemoderbesøg var bare SÅ godt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
31 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Dansker I Holland

Hej alle I dejlige tøser/kvinder herinde Hvor er jeg bare glad Nu har jeg kun 4 uger til termin Og glæder mig som et lille barn som glæder sig til juleaften Kan simpelthen ikke vente med at se vores lille vidunderbarn Meeen det må godt vente lidt endnu Nu får vi at se om jeg har født næste gang inden jeg skal til jordemoder Skal jeg den 3 november igen hehe.. Selv håber jeg lidt at der sker noget inden Men men men.. Det jeg ville frem til var at hjertelyden var RIGTIG fin og baby trives bare Så godt derinde Ligger med hovedet ned af og numsen i ribben LOL.. Og ryggen er for det meste i venstre side Og baby blev skønnet til at være omkring 2700 nu Så vi er rigtig glade

Knus Sussie 36+2 (som er hamrende misundelige på alle de nybagte mødre som har fået deres guldklumper)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

patella

NR3ønskebarn skriver:

Hej alle I dejlige tøser/kvinder herinde Hvor er jeg bare glad Nu har jeg kun 4 uger til termin Og glæder mig som et lille barn som glæder sig til juleaften Kan simpelthen ikke vente med at se vores lille vidunderbarn Meeen det må godt vente lidt endnu Nu får vi at se om jeg har født næste gang inden jeg skal til jordemoder Skal jeg den 3 november igen hehe.. Selv håber jeg lidt at der sker noget inden Men men men.. Det jeg ville frem til var at hjertelyden var RIGTIG fin og baby trives bare Så godt derinde Ligger med hovedet ned af og numsen i ribben LOL.. Og ryggen er for det meste i venstre side Og baby blev skønnet til at være omkring 2700 nu Så vi er rigtig glade

Knus Sussie 36+2 (som er hamrende misundelige på alle de nybagte mødre som har fået deres guldklumper)

Kan godt forstå du glæder dig - for præcis et år siden gik jeg rundt og var lalleglad som dig og glædede mig helt vildt - der var dog lidt længere til termin (13. dec). 

Og ved du hvad - det er meget meget meget meget federe og mere rørende og mere fantastisk end du overhovedet kan forestille dig 

Du har RIGTIG go grund til at glæde dig 

Anmeld

20. oktober 2010

sarahb

hvor dejligt bebs trives så godt..
Jeg er også meget utålmodig, har termin 3 dage efter dig
her siger JM han er stor, 2700 da jeg var til jm d.11/10 ..._Men han har været stor hele graviditeten..

Ej jeg kender så meget din utålmodighed, jeg er også ved at gå ud af mit gode skind, jeg vil ha ham ud nu

Anmeld

20. oktober 2010

Nadia&Daniel

NR3ønskebarn skriver:

Uhhh glæder mig til din FB og masser af billeder..

Har selv termin den 2. Nov. - skal dog have planlagt kejsersnit på mandag (25. Okt) pga vores guldklump ligger godt med bagdelen nede i bækkenet. Jeg var til vending da jeg var 38+0 (hvilket er lidt sent - normalt forsøger de før)..

Anmeld

20. oktober 2010

Dansker I Holland

patella skriver:

Kan godt forstå du glæder dig - for præcis et år siden gik jeg rundt og var lalleglad som dig og glædede mig helt vildt - der var dog lidt længere til termin (13. dec). 

Og ved du hvad - det er meget meget meget meget federe og mere rørende og mere fantastisk end du overhovedet kan forestille dig 

Du har RIGTIG go grund til at glæde dig 

Hihi tak for dit søde og dejlige svar Ja det er kærestens første barn og mit 3, så jeg er stadig ligeså spændt som hvis det havde været min første Griner... Ville bare ønske at tiden ville gå LIDT hurtigere hihi..

Knus Sussie 36+2

Anmeld

20. oktober 2010

Dansker I Holland

Nadia&Daniel skriver:

Uhhh glæder mig til din FB og masser af billeder..

Har selv termin den 2. Nov. - skal dog have planlagt kejsersnit på mandag (25. Okt) pga vores guldklump ligger godt med bagdelen nede i bækkenet. Jeg var til vending da jeg var 38+0 (hvilket er lidt sent - normalt forsøger de før)..

Nå ok Ja jeg glæder mig osse til at kunne skrive fb Og vise billeder frem af guldklumpen Bliver bare SÅ skønt altså

Ok jeg håber da at jeres pks kommer til at gå godt så Ihhh du er sq så heldig altså Synes bare det er så SNYD at alle bare spytter unger ud på række Smiler...Men self osse godt for dem selv da Glæder mig osse til at læse din fb og se billeder af miraklet hehe.. Kæmpe kram fra mig Sussie 36+2

Anmeld

20. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

hvor dejligt bebs trives så godt..
Jeg er også meget utålmodig, har termin 3 dage efter dig
her siger JM han er stor, 2700 da jeg var til jm d.11/10 ..._Men han har været stor hele graviditeten..

Ej jeg kender så meget din utålmodighed, jeg er også ved at gå ud af mit gode skind, jeg vil ha ham ud nu

Ja det er mega dejligt at vide baby trives så godt Det rører mit moderhjerte Men ja det er så ikke kun mig som er utålmodig Det er kæresten osse Smiler.. Kan jeg godt forstå eftersom det er hans første barn Ja så må vi jo se hvem af os som føder først hihi.. Hvad venter du dig ? Dreng eller pige ?

Knus Sussie 36+2

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Ja det er mega dejligt at vide baby trives så godt Det rører mit moderhjerte Men ja det er så ikke kun mig som er utålmodig Det er kæresten osse Smiler.. Kan jeg godt forstå eftersom det er hans første barn Ja så må vi jo se hvem af os som føder først hihi.. Hvad venter du dig ? Dreng eller pige ?

Knus Sussie 36+2

jeg venter en dreng

Ja min mand venter også spændt.. hihi

hvornår fødte du sidst??

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

jeg venter en dreng

Ja min mand venter også spændt.. hihi

hvornår fødte du sidst??

Hehe ok vi ved ikke hvad vi skal have Så det bliver en overraskelse hehe.. Jamen sidste gang jeg fødte, da fødte jeg 40+2 Medmindre du  mener hvor mange år siden? Det er 2007 jeg fødte sidst hehe..

Knus Sussie 36+3

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok vi ved ikke hvad vi skal have Så det bliver en overraskelse hehe.. Jamen sidste gang jeg fødte, da fødte jeg 40+2 Medmindre du  mener hvor mange år siden? Det er 2007 jeg fødte sidst hehe..

Knus Sussie 36+3

jeg fødte dagen før termin... Håber også det bliver før termin denne gang, da jeg er så utålmodig, kunne slet ikk forstille mig at skulle gå over den magiske dato..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.