Jordemoderbesøg var bare SÅ godt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Ok Skal du så føde på herlev osse ? Smiler.. det skal jeg nemlig hehe..

ja jeg skal føde på herlev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

ja jeg skal føde på herlev

Ja det så jeg faktisk først nu at du skrev i et tidligere indlæg

Snak lige om at være blind hehe.. Ja det bliver sjovt at se om vi mødes på FG smiler...Kunne være hyggeligt

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Ja det så jeg faktisk først nu at du skrev i et tidligere indlæg

Snak lige om at være blind hehe.. Ja det bliver sjovt at se om vi mødes på FG smiler...Kunne være hyggeligt

ja haha.. Så kan vi skrige om kap... haha

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

ja haha.. Så kan vi skrige om kap... haha

Åh ja kunne være SÅ fedt griner.. Du må i hvert fald lige skrive herinde når der engang sker noget dernede Jeg skriver i hvert fald ligeså snart der begynder at ske noget hihi

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Åh ja kunne være SÅ fedt griner.. Du må i hvert fald lige skrive herinde når der engang sker noget dernede Jeg skriver i hvert fald ligeså snart der begynder at ske noget hihi

det er en aftale hihi

Anmeld

21. oktober 2010

Bare mig..

Det lyder sørme som en god dag ved JM.. det er bare så dejligt at være ved JM og det så bare er godt det hele.. hihi..

Under alle omstændigheder er det jo lige om meget snart, og uanset hvad så går tiden altså bare så hurtigt.. Når du har bettefisen i armene, så synes man tiden gik forfærdelig hurtigt..

knus herfra, glæder mig til at se vidunderet

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det lyder sørme som en god dag ved JM.. det er bare så dejligt at være ved JM og det så bare er godt det hele.. hihi..

Under alle omstændigheder er det jo lige om meget snart, og uanset hvad så går tiden altså bare så hurtigt.. Når du har bettefisen i armene, så synes man tiden gik forfærdelig hurtigt..

knus herfra, glæder mig til at se vidunderet

Mange tak for dit søde svar Vi glæder os osse mega meget til at se vores lille mirakel baby hehe.. Jeg må godt begynde at tigge baby om at komme ud når jeg når mandag ikke? for så er jeg nemlig fulde 37+0 griner...

Anmeld

21. oktober 2010

Dansker I Holland

sarahb skriver:

det er en aftale hihi

Jamen det siger vi bare hihi... Hvis du har lyst til at snakke mere med mig, så skriver du bare til mig Smiler.. Du virker til at være mega sød og grineren at snakke med Mange knus og kram herfra

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

NR3ønskebarn skriver:

Jamen det siger vi bare hihi... Hvis du har lyst til at snakke mere med mig, så skriver du bare til mig Smiler.. Du virker til at være mega sød og grineren at snakke med Mange knus og kram herfra

tak og ilm

Du sender også bare en PB hvis du har lyst til at sludre..

Kram

Anmeld

21. oktober 2010

Bare mig..

NR3ønskebarn skriver:

Mange tak for dit søde svar Vi glæder os osse mega meget til at se vores lille mirakel baby hehe.. Jeg må godt begynde at tigge baby om at komme ud når jeg når mandag ikke? for så er jeg nemlig fulde 37+0 griner...

Jo det må du

Jeg må altså sige, at jeg faktisk ønskede hende ud da jeg ramte 35+0 (selvom jeg ved det ikke er godt for dem, men var bare så spændt.. hihi) - Selvom det nok var smart nok hun blev derinde.. Hun kom så heller ikke før tid, men 4 dage over, hvilket var ok for var ikke heeeeeeelt vildt utålmodig der, men var sørme godt på vej..

HELD OG LYKKE med fødslen! det er en FANTASTISK oplevelse, hvis ikke du har andre børn Selv om man synes det gør skide ondt, så skal man sgu også nyde det lidt, for  det er sgu stort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.