Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NR3ønskebarn skriver: Ok Skal du så føde på herlev osse ? Smiler.. det skal jeg nemlig hehe..
Ok Skal du så føde på herlev osse ? Smiler.. det skal jeg nemlig hehe..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: ja jeg skal føde på herlev
ja jeg skal føde på herlev
Ja det så jeg faktisk først nu at du skrev i et tidligere indlæg
Snak lige om at være blind hehe.. Ja det bliver sjovt at se om vi mødes på FG smiler...Kunne være hyggeligt
NR3ønskebarn skriver: Ja det så jeg faktisk først nu at du skrev i et tidligere indlæg Snak lige om at være blind hehe.. Ja det bliver sjovt at se om vi mødes på FG smiler...Kunne være hyggeligt
sarahb skriver: ja haha.. Så kan vi skrige om kap... haha
ja haha.. Så kan vi skrige om kap... haha
Åh ja kunne være SÅ fedt griner.. Du må i hvert fald lige skrive herinde når der engang sker noget dernede Jeg skriver i hvert fald ligeså snart der begynder at ske noget hihi
NR3ønskebarn skriver: Åh ja kunne være SÅ fedt griner.. Du må i hvert fald lige skrive herinde når der engang sker noget dernede Jeg skriver i hvert fald ligeså snart der begynder at ske noget hihi
Det lyder sørme som en god dag ved JM.. det er bare så dejligt at være ved JM og det så bare er godt det hele.. hihi..
Under alle omstændigheder er det jo lige om meget snart, og uanset hvad så går tiden altså bare så hurtigt.. Når du har bettefisen i armene, så synes man tiden gik forfærdelig hurtigt..
knus herfra, glæder mig til at se vidunderet
~~M.Nielsen~~ skriver: Det lyder sørme som en god dag ved JM.. det er bare så dejligt at være ved JM og det så bare er godt det hele.. hihi.. Under alle omstændigheder er det jo lige om meget snart, og uanset hvad så går tiden altså bare så hurtigt.. Når du har bettefisen i armene, så synes man tiden gik forfærdelig hurtigt.. knus herfra, glæder mig til at se vidunderet
Mange tak for dit søde svar Vi glæder os osse mega meget til at se vores lille mirakel baby hehe.. Jeg må godt begynde at tigge baby om at komme ud når jeg når mandag ikke? for så er jeg nemlig fulde 37+0 griner...
sarahb skriver: det er en aftale hihi
det er en aftale hihi
Jamen det siger vi bare hihi... Hvis du har lyst til at snakke mere med mig, så skriver du bare til mig Smiler.. Du virker til at være mega sød og grineren at snakke med Mange knus og kram herfra
NR3ønskebarn skriver: Jamen det siger vi bare hihi... Hvis du har lyst til at snakke mere med mig, så skriver du bare til mig Smiler.. Du virker til at være mega sød og grineren at snakke med Mange knus og kram herfra
NR3ønskebarn skriver: Mange tak for dit søde svar Vi glæder os osse mega meget til at se vores lille mirakel baby hehe.. Jeg må godt begynde at tigge baby om at komme ud når jeg når mandag ikke? for så er jeg nemlig fulde 37+0 griner...
Jo det må du
Jeg må altså sige, at jeg faktisk ønskede hende ud da jeg ramte 35+0 (selvom jeg ved det ikke er godt for dem, men var bare så spændt.. hihi) - Selvom det nok var smart nok hun blev derinde.. Hun kom så heller ikke før tid, men 4 dage over, hvilket var ok for var ikke heeeeeeelt vildt utålmodig der, men var sørme godt på vej..
HELD OG LYKKE med fødslen! det er en FANTASTISK oplevelse, hvis ikke du har andre børn Selv om man synes det gør skide ondt, så skal man sgu også nyde det lidt, for det er sgu stort..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128