meem skriver:
Nu ved jeg godt det er ved at være et ret gammelt emne 
Men har lige været ved jordemoderen igår og fik af vide jeg har for meget fostervand, så bliver henvist til scanning for at de kan se om grønærten skulle fejle noget :/
Faldt så lige over denne tråd og tænkte så på om du nåede at udvikle for meget fostervand, og hvordan din baby (nu ved jeg ikke hvad du fik
), har det idag ? Er nemlig ret nervøs for om der er noget galt, da jeg også har været så dum at google det 
Jeg har også fået konstateret for meget fostervand ved en scanning i uge 24. da blev fosteret scannet meget grundigt, fordi det netop kan betyde, at fordøjelsessystemet ikke fungerer optimalt - det så dog fint ud.
Jeg havde (og har stadig) mange plukkeveer, hvilket godt kan komme af for meget fostervand, da trykket simpelthen bliver for stort. Har nu (uge 34) ikke FOR meget fostervand mere, men der er MEGET.
Min sidste graviditet endte i for tidlig fødsel - det er ikke utænkeligt, at der er sket det samme der, da presset kan gøre, at vandet går - hvilket var det der skete. Jeg blev derfor sygemeldt, da det blev konstateret.
Jeg var selvfølgelig også så dum at google emnet - hvis ikke man VAR nervøs før - så BLIVER man det da, når man gør dét
.
Har du ikke fået besked på at slappe meget af? Det fik jeg, pga. trykket på livmoderhalsen...
Håber ikke jeg har gjort dig mere nervøs - jeg ville bare lige sige, at du ikke er den eneste!
Anmeld