For meget fostervand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

SussieThyssen

henh01 skriver:

Tror du ikke jeg skal ringe til afsnittet for gravide i stedet for fødegangen? Uhh er bare så nervøs, de var så dumme at høre på sidst jeg ringede med et spørgsmål.

Jo, det kan du også gøre..og hvis de virker dumme, så bed om at tale med en anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

henh01

SussieThyssen skriver:

Jo, det kan du også gøre..og hvis de virker dumme, så bed om at tale med en anden.

Fik lige fat på min jordemoder uden for normal tlf tid og hun kunne berolige mig. Hun sagde at jeg havde meget fostervand, men ikke FOR meget. Og at jeg bare skulle være opmærksom på at hvis jeg voksede meget den næste uge så skulle jeg kontakte hende igen og så ville jeg blive sendt til undersøgelse igen.

Pyha...

Tusind tak for hjælpen.

Anmeld

20. oktober 2010

henh01

Laulund87 skriver:

Jeg havde 3 liter fostervand, mener jeg det var. Min datter havde en fejl i spiserøret så hun kunne ikke drikke af vandet, så jeg havde rigtig meget

Jeg siger OVERHOVEDET ikke at din lille baby fejler noget, men det var grunden til at jeg havde meget forstervand..

Var det noget i kunne få udbedret ved operation eller? Lyder bestemt ikke rart når man får sådan en besked om ens lille bebs..

Anmeld

20. oktober 2010

Laulund87

henh01 skriver:

Var det noget i kunne få udbedret ved operation eller? Lyder bestemt ikke rart når man får sådan en besked om ens lille bebs..

Ja hun blev opereret da hun var et døgn gammel..Det skulle være blevet opdaget ved MD skanningen, men det gjorde det ikke så vi er i gang med klagesag nu

Anmeld

20. oktober 2010

henh01

NatasjaL skriver:

At have for lidt ved jeg at betyder at baby ikke pruducere det, fordi den ikke har det godt :-)

Men de har heldigvis været sunde og raske begge to

Okay.. Tror da også det hænger lidt sammen med hvor meget plads der er hos den gravide. Jeg selv er lidt en stor pige og var også kæmpe gravid da jeg ventede min datter. Måske du bare ikke har så meget plads og iforb. med at baby voksede har der så ikke været plads til mere vand.

Men godt de var obs på det med scanninger mv. og at dine børn har det godt

Anmeld

20. oktober 2010

henh01

Laulund87 skriver:

Ja hun blev opereret da hun var et døgn gammel..Det skulle være blevet opdaget ved MD skanningen, men det gjorde det ikke så vi er i gang med klagesag nu

Øv det lyder som en hård omgang..

Ved sgu heller ikke hvor meget jeg giver for de MD scanninger. Hende der scannede mig scannede i max 10 min og så sagde hun "det så fint ud".. Hmm... tænkte jeg - har du allerede kigget ALT igennem.!

Håber I finder sagen.

Anmeld

20. oktober 2010

Laulund87

henh01 skriver:

Øv det lyder som en hård omgang..

Ved sgu heller ikke hvor meget jeg giver for de MD scanninger. Hende der scannede mig scannede i max 10 min og så sagde hun "det så fint ud".. Hmm... tænkte jeg - har du allerede kigget ALT igennem.!

Håber I finder sagen.

Det har været rigtig hårdt..

Ja det gik hvis for stærkt med vores skanning i hvert fald..Men mon ikke din baby er helt ok

Håber også vi vinder sagen

Anmeld

20. oktober 2010

NatasjaL

henh01 skriver:

Okay.. Tror da også det hænger lidt sammen med hvor meget plads der er hos den gravide. Jeg selv er lidt en stor pige og var også kæmpe gravid da jeg ventede min datter. Måske du bare ikke har så meget plads og iforb. med at baby voksede har der så ikke været plads til mere vand.

Men godt de var obs på det med scanninger mv. og at dine børn har det godt

Jeg var/er rigeligt stor ;-)
Så ikke det der var problemet.

Anmeld

20. oktober 2010

henh01

Laulund87 skriver:

Det har været rigtig hårdt..

Ja det gik hvis for stærkt med vores skanning i hvert fald..Men mon ikke din baby er helt ok

Håber også vi vinder sagen

Hvornår er det hele afklaret så I kan slappe af og nyde jeres familie?

Anmeld

20. oktober 2010

henh01

NatasjaL skriver:

Jeg var/er rigeligt stor ;-)
Så ikke det der var problemet.

Hmm.. gad vide hvorfor det så sker sådan noget enten med for meget og for lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.