har jeres børn deres sovedyr med i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

JustAnotherName

en lille afstemning, ladies!

jeg spørger fordi mine tøser liiige er startet i en ny vuggestue og skal sove der for første gang i morgen. og jeg tænker om jeg kan være så fræk og lade torben og flemming (det hedder sovedyrene) blive hjemme så pædagogerne ikke skal rende rundt og holde styr på dem også. meeen ... de er ret uundværlige for pigerne.

skal, skal ikke?

Bianca er meget knyttet til sin nusseklud - primært kun når hun skal hvile/sove til middag.....hvilket hun stort set slet ikke gør mere nu.
Jeg har købt to ens "nusse-klovne" til hende, så den ene er fast herhjemme, og den anden ligger fast henne i institutionen.

Celina har ikke på samme måde knyttet sig til en bamse. Så for hende er sutten det afgørende! Og den har jo selvfølgelig en fast plads derhenne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

millesofie

Milka skriver:

en lille afstemning, ladies!

jeg spørger fordi mine tøser liiige er startet i en ny vuggestue og skal sove der for første gang i morgen. og jeg tænker om jeg kan være så fræk og lade torben og flemming (det hedder sovedyrene) blive hjemme så pædagogerne ikke skal rende rundt og holde styr på dem også. meeen ... de er ret uundværlige for pigerne.

skal, skal ikke?

Tinke har en lille putte-Dukke (bamse) med henne i vuggestuen, den ligger altid i hendes barnevogn sammen med hendes dyne og tre sutter nøjagtig lige som her hjemme

hun har haft tre dukker i sin seng siden hun blev født og dem har jeg så delt op nu, så hun føler tryghed alle de steder hun skal sove

jeg tror bare det handler om at der er noget velkendt plus så har pæd'erne også noget at hente hvis hun bliver helt ulykkelig

Anmeld

20. oktober 2010

Skouboe

Jeg har med vilje ikke givet Freja (eller Silja for den sags skyld) hverken bamser eller dukker eller lign. til at putte med.

De bruger begge en stofble som nusseklud og de er fuldstændigt ligeglade med hvilken det er - bare den er god at putte hovedet ved.

Freja har så nu forelsket sig i en beagle hvalp bamse fra Ikea, så den sover hun for det meste også med herhjemme, men den kommer ikke med i VS og hun falder gerne i søvn uden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.