har jeres børn deres sovedyr med i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Kaufie

Jeg ville også give dem deres trygge bamser med....

William brugte ikke sut - og vi blev anbefalet at give ham en bamse, som han skulle nusses lidt ekstra med og som han således kunne finde trøst ved når han startede i dp. Nu er han 3 år og vil stadig helst sove med sin and - den er trolig med i børnehave hver dag, men ligger for det meste i hans skab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

loppen82

twinboys skriver:

Det samme gør jeg...Er nemlig selv dagplejer...Dem der bruger sutter, stofbleer og sovedyr bruger kun disse når de skal sove... Så inden og efter middagsluren ligger deres sager på deres plads...

Majbritt

Det ved jeg du er søde.

Det er præcis det samme i Malucas dagpleje, bamsen, sutten og stofbleen blir lagt i kassen når vi kommer om morgenen det gør hun selv. Og så får hun det når hun ska sove.

Anmeld

19. oktober 2010

Chalala85

Milka skriver:

en lille afstemning, ladies!

jeg spørger fordi mine tøser liiige er startet i en ny vuggestue og skal sove der for første gang i morgen. og jeg tænker om jeg kan være så fræk og lade torben og flemming (det hedder sovedyrene) blive hjemme så pædagogerne ikke skal rende rundt og holde styr på dem også. meeen ... de er ret uundværlige for pigerne.

skal, skal ikke?

Da min søn skulle starte havde han sin bamse med... Det gav han tryghed et nyt sted. pædagoerne anbefalede også han enten havde en bamse eller nuseklud med for at han lige kunne vænne sig til det. Det gik super godt og tror det var en god ting for ham at have med når han blev ked osv

Anmeld

19. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg har stemt ja. det er godt nok en sutteklud, men hun kan ikke sove uden.

jeg synes da du skal give dine piger deres sovedyr med

Anmeld

19. oktober 2010

Milka

jeg har besluttet at torben og flemming skal med i vuggestue, men at pigerne kun skal have dem når der skal soves (i den anden vuggestue lod de dem have dem hele tiden, også til spisning!? de blev rimelig lækre til sidst)

tak for alle jeres svar!!

Anmeld

19. oktober 2010

NatasjaL

Victoria har aldrig haft en sovebamse, bare hun har hendes sut så er hun glad :-)

Anmeld

19. oktober 2010

SaNiNa

Nej, Nicklas har heller ikke noget sovedyr

Anmeld

19. oktober 2010

klmf

Milka skriver:

en lille afstemning, ladies!

jeg spørger fordi mine tøser liiige er startet i en ny vuggestue og skal sove der for første gang i morgen. og jeg tænker om jeg kan være så fræk og lade torben og flemming (det hedder sovedyrene) blive hjemme så pædagogerne ikke skal rende rundt og holde styr på dem også. meeen ... de er ret uundværlige for pigerne.

skal, skal ikke?

Jeg har købt en sove-putteklud specielt til dp, så den ikke skal frem og tilbage mellem her og dp. Jo færre ting jeg skal huske hver dag, jo færre ting glemmer jeg

Anmeld

19. oktober 2010

Milka

lotchen skriver:

Jeg har købt en sove-putteklud specielt til dp, så den ikke skal frem og tilbage mellem her og dp. Jo færre ting jeg skal huske hver dag, jo færre ting glemmer jeg

jeg har dubletter af torben og flemming men de duer slet ikke, er ikke slidte nok, tror jeg. lilja kyler dem decideret væk!

Anmeld

19. oktober 2010

LotteN

Nu sover min pige godt nok ikke med bamse, men her er det en pude hun skal have og den har hun med i dagplejen, den er nemlig uundværlig i middagslurene

jeg synes helt sikkert du skal sende bamserne med i vuggestue - det er rart med noget bekendt når man skal et nyt sted hen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.