har jeres børn deres sovedyr med i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

klmf

Milka skriver:

jeg har dubletter af torben og flemming men de duer slet ikke, er ikke slidte nok, tror jeg. lilja kyler dem decideret væk!

He he, bandit. Herhjemme har vi puttemusen og så købte jeg en putteko - så sov han med begge to i 2 mdr, så var han lige vant til begge to. Men tror såmænd også en stofble kunne gøre det i en snæver vending, så han er nok bare ikke så afhængig af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

TbCp

Liva havde sin bamse med i dagpleje, men den blev kun brugt når hun skulle sove.
Hun har den også med nu i børnehave, der bliver den lagt i hendes skab om morgenen og taget ud når vi henter. Tror hun synes det er rart at vide at den er der

Anmeld

19. oktober 2010

helora

Milka skriver:

en lille afstemning, ladies!

jeg spørger fordi mine tøser liiige er startet i en ny vuggestue og skal sove der for første gang i morgen. og jeg tænker om jeg kan være så fræk og lade torben og flemming (det hedder sovedyrene) blive hjemme så pædagogerne ikke skal rende rundt og holde styr på dem også. meeen ... de er ret uundværlige for pigerne.

skal, skal ikke?

Kan godt være vi har været lidt stride, men vi har fra starten ladet pigernes sovedyr blive hjemme, selvom de var/er tæt knyttet til dem .

Vi fandt hurtigt nogle bamser nede i vuggestuen, som de blev glade for og som blev brugt som erstatning. Og de fangede ret hurtigt den med, at deres egne bamser bor derhjemme, og vuggestuebamserne bor i vuggestuen . Vi har aldrig oplevet det som et problem, at pigerne ikke havde deres egne sovebamser med.

Anmeld

19. oktober 2010

Lullaby

Yes. Når de starter et nyt sted er det vigtigt, at de har noget som de er vant til, som giver dem tryghed og omsorg der hvor de er mest utrygge  Yazmin har sin peter plys fast dernede i hendes faste seng og han venter på hende hver dag.

Anmeld

19. oktober 2010

Stumpen

Ja, Victoria går så godt nok i dp, men hun har tigerdyr til at ligge i hendes barnevogn, så den er der hver dag...

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Laura har Molly med i DP, og det har alle de andre børn også

Anmeld

19. oktober 2010

bullerbassen

Har stemt JA, selvfølgelig skal de have deres soverdyr med.

Her har min dreng også sin med i dagpleje . Arbejder i børnehave og der har sovebørnene også deres med ...

Anmeld

20. oktober 2010

Diana...

Lucas har ikke sin sovebamse med den er her hjemme til han kommer hjem, Men han har også en bamse der nede som han sove med + han har sin sut og nusseklud med vi får ikke Lucas med nogen som helst steder hen uden hans nusseklud. 

Men når han kommer ned i DP om morgen så går han selv hen og ligger sut og nusseklud i hans kasse og henter det selv når han har spist frokost og skal ud og sove så her ligge det i kassen til sove tid så DP ikke skal rende rund og lede efter det. 

Jeg synes helt sikkert at de skal havde det med de er trykke ved. 

Anmeld

20. oktober 2010

Dinna88

Milka skriver:

jeg spørger fordi mine tøser liiige er startet i en ny vuggestue og skal sove der for første gang i morgen. og jeg tænker om jeg kan være så fræk og lade torben og flemming (det hedder sovedyrene) blive hjemme så pædagogerne ikke skal rende rundt og holde styr på dem også. meeen ... de er ret uundværlige for pigerne.

skal, skal ikke?

Jeg synes du skal lade dem få dem med. Det er vigtigt at børnene har noget "vant" de kan forholde sig til i en ny situation. En ledsager hjemmefra, som de kender, når mor og far ikke er der.   Så jeg ville smutte dem med.

Anmeld

20. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Milka skriver:

skal, skal ikke?

Vi har "Bamse" i vuggestuen. Han ligger fast og venter på puttetid med lillepigen i hendes faste barnevogn. Når jeg så bringer og henter hende, siger vi "godmorgen" og "på gensyn" til "Bamse", og han får en krammer. Det eeeelsker hun. Og pædagogerne siger, at hun dag efter dag bliver super glad, når hun ser "Bamse" ved puttetid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.