har jeres børn deres sovedyr med i vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har jeres børn deres sovedyr med i vuggestuen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.325 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Milka

en lille afstemning, ladies!

jeg spørger fordi mine tøser liiige er startet i en ny vuggestue og skal sove der for første gang i morgen. og jeg tænker om jeg kan være så fræk og lade torben og flemming (det hedder sovedyrene) blive hjemme så pædagogerne ikke skal rende rundt og holde styr på dem også. meeen ... de er ret uundværlige for pigerne.

skal, skal ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

ma82

Jeg ville ikke tage dem med!

Det er i forvejen nyt for dem at skulle sove der, så mon ikke de vænner sig til de nye omgivelser uden sovedyrene...

Anmeld

19. oktober 2010

Plysbjørnen

Jeg ville lade barnet få dem med. Nu har mine godt nok gået i dagpleje, men jeg føler at det er vigtigt for barnet at have noget det er trygt ved når det nu er et nyt sted.

Eller købe et sæt magen til som kan ligge der nede permanent

Anmeld

19. oktober 2010

loppen82

Nu er Maluca godt nok i dagpleje men der er 8 børn begge er dagplejere, hun har sit sovedyr med som blir lagt i hendes kasse om morgenen så tager dagplejerne den og ligger den ud sammen med hende og lægger den i kassen igen når hun har sovet.

Anmeld

19. oktober 2010

twinboys

Da mine drenge var små og gik i vuggestue havde de deres sovedyr med det var en form for tryghed ( de er født ekstem for tidligt ) så hvis de ikke havde haft dem havde de aldrig kunne have haft normale dage i vuggeren...

Majbritt

Anmeld

19. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Malucca har sine nusseklud med all over... og en anden pige i dp. har sin bamse med... Men kun til at sove med (nu)

Så jo jeg ville give L og L Torben og Flemming med...

Anmeld

19. oktober 2010

twinboys

loppen82 skriver:

Nu er Maluca godt nok i dagpleje men der er 8 børn begge er dagplejere, hun har sit sovedyr med som blir lagt i hendes kasse om morgenen så tager dagplejerne den og ligger den ud sammen med hende og lægger den i kassen igen når hun har sovet.

Det samme gør jeg...Er nemlig selv dagplejer...Dem der bruger sutter, stofbleer og sovedyr bruger kun disse når de skal sove... Så inden og efter middagsluren ligger deres sager på deres plads...

Majbritt

Anmeld

19. oktober 2010

Bare mig..

Min datter går endnu ikke i hverken dp eller vs. Men jeg har stemt ja, da jeg ville give hende dem med hvis det var mig der stod i samme situation som dig..

Sover dit barn i jeres egen barnevogn derovre? For så kan du måske bare ligge dem deri så de er der når det skal sove..? Så skal pædagogerne ikke holde øje med dem.. Måske skal du ikke vise dit barn de er der, men når det så kommer ud og sove, så er dyrene der..?

Held og lykke!

Anmeld

19. oktober 2010

louise8723

Elias har sut og nusseklud med i dagpleje, som han kun bruger når han skal sove..

så jo jeg synes godt du kunne

Anmeld

19. oktober 2010

JulieE

Begge mine har haft en sovedyr med i vuggestue. Da min datter  var lille gjorde jeg det i god tid inden vuggestue start, at jeg købte to ens kaninbamser i H&M. Den ene fik hun at sove emd tremmesengen og den anden fik hun med da hun started ei vuggestue. på den måde var der lidt ekstra tryghed i at det var den samme både i vuggeriet og der hjemme uden vi skulle slæbe den frem og tilbage (med fare for at glmme)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.